هدفن حرفه‌ای برای گیمر های XBOX

هدفن حرفه‌ای برای گیمر های XBOX


کمپانی معروف Turtle Beach که تولید کننده ی آمریکایی معروف هدست ها و انواع سیستم های صوتی است،اعلام کرد که هدست های بی سیم جدید خود را با نام Stealth 420X در 18 جولای یعنی 27 تیر ماه عرضه خواهد کرد.این هدفون ها تحت نظارت و برند Xboxخواهند بود و این سومین محصولی است که با همکاری Turtle Beach و مایکروسافت تولید می شود.

برخلاف دو هدست قبلی Stealth 500X و Elite 800X، قیمت اعلام شده برای این هدست جدید ارزان تر است و طبیعتا افراد بیش تری توانایی خرید این هدست ها را خواهند داشت. در دو هدست قبلی ازفرستنده های بی سیم،فرستنده ای بی سیم USB وکابل نوری دیجیتال برای اتصال به ایکس باکس استفاده شده بود. در هدست های جدید از تعدادی دانگل های USB برای اتصال استفاده کرده اند که باعث کیفیت و سرعت بیشتر و کارایی راحت تر می شوند.

ویژگی های هدست های جدید به شرح زیر است:

  1. کاملا بی سیم 100% Fully Wireless – بدون احتیاج به هیچ سیمی می توان از آن استفاده کرد.کاربران می توانند تجربه ی شفاف و بسیار واضح از بازی های ویدیویی و گفتگوی صوتی داشته باشند.بدون تداخل فرکانسی.
  2. نصب ساده Simple Setup- گیمرها می توانند به سادگی از این هدست ها برای ایکس باکس های خود استفاده کنند.
  3. STOP SHOUTING! Mic Monitoring فناوری که صدای فریاد بازیکنان را کنترل می کند تا باعث آزار بازیکنان دیگر نشود.
  4. کنترل صدای بازی و گفتگوها Game & Chat Volume Control- به بازیکنان اجازه می دهد تا تنظیمات صوتی را مطابق میل خود انجام دهند.
  5. طراحی سبک و مناسب و راحت برای کاربران Lightweight & Comfortable Headset Design – این هدست ها نسبت به مدل های قبلی طراحی بهتری دارند و انعطاف بیشتری دارن همچنین از چرم مصنوعی بهتر و مقاوم تری استفائه شده و باعث ناراحتی ساختار خارجی گوش نمی شود.
  6. بررسی میکروفن- قابلیت تنظیم صدا مطابق بازی،سبک های موسیقی و فیلم.حساسیت صوتی بیشتر نسبت به مدل های قبلی.
  7. شارژدهی 15 ساعت کامل
ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر