فناوری هوشمند برای پدران و مادران آینده

فناوری هوشمند برای پدران و مادران آینده

دوران بارداری برای برخی مادران می تواند خسته کننده و حتی ترسناک باشد اما فناوری امروزی به کمک انسان می آید تا بهترین مراقبت از نوزاد امکان پذیر شود!

به گزارش هم رسان، این همان ایده ای است که در پشت محصولی به نام Thread قرار دارد. محصولی که یک سیستم هوشمند متشکل از دستگاه هایی است که هدف آن آموزش والدین و ارتباط آن ها با نوزادشان در مراحل قبل از تولد است. این سه دستگاه جزء فناوری های پوشیدنی هوشمند هستند که در قالب یک حس گر سلامت، وضعیت خواب جنین را بررسی می کنند و حتی احساسات جنین را از روی حرکاتش مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهند. همچنین این معیارها میتواند برای نظارت مستمر در طول بارداری با متخصصین مربوطه به اشتراک گذاشته شود. علاوه بر این، یکی از این محصولات اجازه می دهد تا مادر بتواند با صدایش به برقراری ارتباط با جنین بپردازد.

محصول آخر مخصوص پدرانی است که در شهر دیگری کار میکنند و یا مدت های طولانی است که از خانواده خود دور هستند.به کمک این دستگاه پدران متوجه زمان بیداری جنین خود می شوند. پد لمسی این دستگاه به گونه ای طراحی شده که از جنبش های جنین تقلید می کند، مثل اینکه شما گوش و صورت خود را به شکم مادر چسبانده باشید.


علاوه بر تمام موارد فوق، Thread یک برنامه مخصوص گوشی های هوشمند دارد که به هر سؤال پدر و مادر در رابطه با نوزادشان پاسخ می دهد و شامل یک دایره المعارف بارداری، خاطرات پیش از تولد، توضیح کامل رشد روزانه جنین، راهنمایی های پزشکی و غیره است.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر