تصاویر جدیدی از گوشی ضد آب سامسونگ گلکسی نوت 7 !

تصاویر جدیدی از گوشی ضد آب سامسونگ گلکسی نوت 7 !

لیست مشخصات منتشر شده در سایت زائوبا ( Zauba ) از این امر حکایت می کند که گلکسی نوت 7 سامسونگ ضد آب هم هست !

طبق اطلاعات موجود سازنده کره ای در نظر دارد از اوایل ماه آینده گلکسی نوت 7 را وارد بازار کند . تصاویری که در این خبر مشاهده می کنید جدیدترین تصاویری هستند که از این گوشی هوشمند منتشر شده اند . این تصاویر پنل جلویی دستگاه ، پورت های آن و نمایشگر منحنی شکل دو لبه نوت 7 را نیز نشان می دهند . نوت جدید امروز در سایت زائوبا نیز نشان داده شد . مسئولان این سایت خبرگزاری تایید کرده اند که این محصول یک گوشی ضد آب است . تصاویری که امروز از این گلکسی منتشر شد جزییات بسیار جدیدی را در خود ندارند اما در مقایسه با تصاویر قبلی باکیفیت تر هستند و ظاهرا در سایت ویبو ( Weibo ) و تک استاتیک ( Techtastic ) نیز قرار گرفته اند . هنوز تصویری از پنل پشتی گلکسی نوت 7 منتشر نشده است . 

مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7

شماره سریال SM-N930F بر روی این گوشی هوشمند قرار گرفته است . این احتمال وجود دارد که نوت جدید سامسونگ با یک نمایشگر 5.7 اینچی سوپر AMOLED 2560 در 1440 پیکسلی ، پردازشگر 821 کوالکام اسنپدراگون یا 8893 اگزینوس ( بسته به بازار عرضه دستگاه ) ، رم 6 گیگابایتی ، حافظه داخلی 64 ، 128 ، 256 گیگابایتی ، باتری 3,600mAh ، اسکنر عنبیه چشم و پورت USB نوع c وارد بازار شود . 

سامسونگ اعلام کرده است که می خواهد نوت جدید را با قیمتی معادل 966.89 دلار وارد بازار اروپا کند و نسخه جدیدی از قابلیت تاچ  ویز ( TouchWiz ) را بر روی آن قرار دهد . 

 

منبع خبر: softpedia

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر