خودروهای آینده به کمک هواپیمای بدون سرنشین جاده‌ها را سپری می‌کنند

خودروهای آینده به کمک هواپیمای بدون سرنشین جاده‌ها را سپری می‌کنند

هم رسان: بیست سال پیش آپشن های خودروها بسیار معمولی بودند وداشتن فضایی برای قرار دادن فنجان یا لیوان مهم به نظر می‌رسید و مردم سعی می‌کردند خودروهایی خریداری کنند که برای مثال این جا لیوانی را داشته باشد. اما امروز بحث سر هوشمند سازی هر چه بیشتر خودروها است و آن ها به وسایل عجیبی مجهز شده‌اند.

به گزارش هم رسان، بحث داغ روز، خودروهایی است که از هوش مصنوعی (اتومبیل‌های بدون سرنشین) بهره می‌گیرند. پیش بینی می‌شود آن‌ها نسبت به خودروهای معمولی فروش بیشتری داشته باشند. همچنین پیش بینی می‌شود در آینده خودروها توسط هواپیماهای بدون سرنشین هدایت شوند. یک هواپیمای بدون سرنشین را تصور کنید که درست بر فراز اتومبیل شما پرواز می‌کند و شما را از آنچه در اطراف اتفاق می‌افتد آگاه می‌سازد. این دقیقاً ایده پشت AlphaVein است.


Alphavein تجسم آینده فرمان خودروها است. داشبورد خودرورهای نسل آینده دارای یک هواپیمای بدون سرنشین است که این هواپیما از داک خود جدا می‌شود و درست در بالای خودرویِ در حال حرکت به پرواز در می‌آید. سپس این هواپیمای بدون سرنشین می‌تواند به بررسی جاده و ترافیک بپردازد و اطمینان حاصل کند که اتومبیل می‌تواند به راحتی برای مثال از نقطه A به نقطه B برود. بدین ترتیب هواپیمای بدون سرنشین ماهرانه خودروی شما را به جلو می‌راند؛ بدون ذره‌ای خستگی.

 

 

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر