توان تبدیل دستگاه اندروید به لپتاپ با سوپربوک

توان تبدیل دستگاه اندروید به لپتاپ با سوپربوک

سوپربوک می‌تواند دستگاه اندرویدی شما را به لپتاپ تبدیل کند.

ایده تبدیل گوشی هوشمند به لپتاپ چیز جدیدی نیست، هرچند تاکنون این ایده هرگز تجربه خوبی برای کاربر به ارمغان نیاورده است. موتورولا Atrix لپتاپ خوبی نبود و Padfone X ایسوس نیز گوشی و تبلت خوبی بود اما هرگز امکانات یک لپتاپ را در دسترس کاربر قرار نمی‌داد. اکنون سوپربوک آخرین محصولی است که می‌خواهد با چنین چالشی رو به رو شود و به زودی پروژه تازه خود را عرضه می‌کند.

سوپربوک قصد ندارد موضوع را بیش از حد پیچیده کند و این دستگاه تنها دارای یک صفحه نمایش 11.6 اینچی با رزولوشن 1366*768، یک کیبورد، یک ترک پد چند لمسی و یک باتری است و شما برای استفاده از آن تنها کافی ست گوشی اندرویدی خود را به وسیله کابل میکرو USB یا کابل USB-C به سوپربوک متصل کنید. در این حین، جادوی واقعی توسط برنامه سیستم عامل Andromium که بر روی گوشی هوشمند شما نصب شده است اتفاق میفتد و می‌توانید محیط دسکتاپ ایجاد کنید و از قابلیت چند پنچره ای استفاده کنید.

در واقع اصلاً نیازی به داک سوپربوک نیست و شما می‌توانید از هر داک سخت افزاری سازگار دیگری که به مانیتور وصل می‌شود و دارای کیبورد و موس است استفاده کنید یا اینکه می‌توانید از طریق کروم کست از برنامه سیستم عامل Andromium استفاده کنید. با این حال اگر نمی‌خواهید این مراحل را طی کنید سوپربوک قیمتی معادل 99 دلار خواهد داشت و می‌توانید آن را در طول کمپین Kickstarter آن تهیه کنید.

سیستم عامل Andromium بر روی هر دستگاه اندرویدی که از اندروید 4.4.2 یا بالاتر استفاده کند قابل نصب است اما توسعه دهنده آن پیشنهاد می‌کند دستگاهی که می‌خواهد از این برنامه استفاده کند، از مشخصاتی نظیر اسنپدراگون 820 و رم 2 گیگابایتی برخوردار باشد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر