تاریخ عرضه و نام گلکسی نوت 7 سامسونگ تایید شد !

تاریخ عرضه و نام گلکسی نوت 7 سامسونگ تایید شد !

سامسونگ نام و تاریخ عرضه فبلت گلکسی نوت 7 را تایید کرد . تاریخ عرضه این گوشی هوشمند همچنان دوم ماه اوت ( 12 مرداد ) می باشد اما نام آن با توجه به شایعه هایی که تا به حال در مورد این دستگاه شنیده شده ، کمی عجیب است .

سازنده کره ای در نام گذاری بزرگ ترین و قدرتمند ترین گوشی خود کمی از سنت های پیشینش فاصله گرفته است . گفته هایی که تا به حال در مورد نام این محصول منتشر شده بود صحت داشتند زیرا سامسونگ اعلام کرد که می خواهد نوت جدید را با اندکس 7 وارد بازار کند تا هماهنگی لازم بین این محصول و اعضای خانواده گلکسی سری S ، گلکسی S7 و گلکسی S7 ادج ، ایجاد گردد . 

طبق اطلاعات منتشر شده سازنده کره ای در نظر دارد در شهرهای نیویورک ( ساعت 11am EST ) ، ریو ( ساعت 12 ظهر ) و لندن ( ساعت 4pm ) نوت 7 را در معرض عموم قرار دهد . 

گلکسی نوت 7 گران ترین محصولی می باشد که تا به حال توسط سامسونگ عرضه شده است . گفته شده که این فبلت زیبا 900 دلار قیمت دارد و قرار است با به یک نمایشگر لبه دار منحنی شکل ، پردازشگر 823 کوالکام اسنپدراگون و رم 6 گیگابایتی وارد بازار شود . 

منبع خبر: androidpit

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر