Cubot Dinosaur ، قوی ترین و اقتصادی ترین گوشی رنج متوسط !

Cubot Dinosaur ، قوی ترین و اقتصادی ترین گوشی رنج متوسط !

ظرافت در کنار کارایی

اگر که به دنبال یک گوشی هوشمند با بدنه ای باریک و یک باتری قوی هستید کوبوت دایناسور را به شما پیشنهاد می کنیم . این گوشی هوشمند تقریبا در هر زمینه ای ، از پخش فیلم های HD گرفته تا اجرای بازی های گرافیکی فوق سنگین ، کارایی فوق العاده ای را در اختیار کاربر می گذارد . بهترین نکته در مورد دایناسور این است که سازنده آن قیمتی در حدود 100 دلار را برایش تعین کرده است . می توان انتظار داشت که این قیمت باز هم در هنگام عرضه کاهش یابد .

طراحی زیبا

ظاهرا پیچیده و شیک کوبوت دایناسور زیبا و جذب کننده است . نمای جلوی دستگاه ساده و گوشه های آن به گونه ای زیبا در بدنه آمیخته شده اند . کاور پشتی این گوشی هوشمند نیز الگوی خاصی دارد که در هیچ یک از گوشی های هوشمند موجود مشابه آن را پیدا نمی کنید . این کاور با رنگ های طلایی ، مشکی و سفید تزیین می شود .

دایناسور تنها زیبا نیست بلکه یک محصول کاربردی نیز می باشد . لبه های منحنی شکل آن باعث می شود که به راحتی بتوانید آن را بردارید و نگه دارید . الگوی مبتکرانه کاور پشتی آن هم باعث می شود که دستگاه در دست لیز نخورد . بدنه باریک و تخت کوبوت به راحتی آن را در جیب شلوار جای می دهد . از دیگر مشخصات منحصر به فرد این محصول می توان به بدنه ضد زنگ و مقاوم آن اشاره کرد که به خوبی از سخت افزار دایناسور محافظت می کند .

کارایی فوق العاده

کوبوت شاید شبیه به یک دایناسور گیاه خوار کوچک باشد اما به اندازه یک گونه درنده گوشت خوار قدرت دارد . این گوشی هوشمند از یک پردازشگر MT6735A چهار هسته ای 1.3 GHz ، رم 3 گیگابایتی ، حافظه داخلی 16 گیگابایتی و پلت فرم اندروید 6 مارشمالو بهره می برد از این رو به راحتی می تواند از پس هرکاری از پخش فیلم های HD گرفته تا اجرای بازی های سنگین بر آید . ویژگی برتر دیگر این محصول سیستم توربو دانلود آن است که در کمترین زمان ممکن هر فایلی را از اینترنت برای کاربر دریافت می کند . همه این قابلیت ها تنها در ازای 100 دلار !

قابلیت های بصری حیرت انگیز

کوبوت دایناسور همه هنرنمایی خود را از طریق نمایشگر 5.5 اینچی HD  خود نشان می دهد که در مقایسه با نمایشگر سایر گوشی های هوشمند رنج متوسط 30 درصد روشن تر است .

باتری قدرتمند

با توجه به طراحی باریک و سخت افزار پیشرفته کوبوت لابد فکر می کنید که باتری آن مدت زمان زیادی دوام نمی آورد در صورتی که این گونه نیست . ظرفیت باتری این گوشی هوشمند در مقایسه با مدل های هم اندازه 14 درصد بیشتر است . کوبوت در واقع به یک باتری بزرگ 4,150-mAh مجهز می باشد که با استفاده از یک فناوری شارژ سریع 1.5 آمپری در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود ، از طرف دیگر سیستم هوشمند موجود در این گوشی همراه باعث می شود که نرم افزارهای غیرفعال بسته شوند تا از این طریق در مصرف انرژی باتری صرفه جویی شود .

دوربین هوشمند

کوبوت از نظر ویژگی های تصویر و فیلم برداری هم حرف های زیادی برای گفتن دارد و می تواند قابلیت های پیشرفته ای نظیر HDR حقیقی ، gesture capture ، smile shot ، focus tracking و beauty mode را در اختیار کاربر بگذارد . این گوشی هوشمند از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با گشودگی f 2 / 0 و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با گشودگی f 2 / 8 بهره می برد .

منبع خبر: androidpit

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر