فروش بی‌سابقه لامبورگینی

فروش بی‌سابقه لامبورگینی

به تازگی شرکت ایتالیایی لامبورگینی با انتشار گزارشی از آمار فروش خودروهای خود اعلام کرد که این شرکت بیشترین فروش تعداد خودرو در نیمه ی اول سال را در 53 سال گذشته تجربه کرده است

شاید با خود تصور کنید که حالا که خودروهای الکتریکی و هیبریدی وارد بازار شده و قرار است در آینده نیز قرار است این خودروها بیش از پیش مورد توجه سازندگان قرار بگیرند، دیگر جایی برای خودروهای سوپر اسپرت باقی نخواهد ماند. اما اینطور نیست و نباید تصور کنید که ابر خودروها دیگر نمی‌توانند همانند گذشته به فروش روند.

به تازگی شرکت ایتالیایی لامبورگینی با انتشار گزارشی از آمار فروش خودروهای خود، اعلام کرد که این شرکت بیشترین فروش تعداد خودرو در نیمه‌ی اول سال را در 53 سال گذشته تجربه کرده است. اینطور که مدیران لامبورگینی اعلام کرده‌اند، این شرکت تنها در ماه ژوئن، 416 دستگاه ابر خودرو را به فروش رسانده و در فروش ماهیانه‌ی خود نیز رکورد جدیدی را ثبت کرده است. این فروش بسیار بالا نشان می‌دهد که لامبورگینی بر خلاف نظر بسیاری از منتقدین، در لبه‌ی پرتگاه قرار ندارد. این شرکت برای سال جاری فروش 2000 خودرو را در نظر گرفته بود که در نیمه‌ی اول سال، این شرکت توانست 2,013 دستگاه خودرو را بفروشد. حال جالب است اگر بدانید که این شرکت، این تعداد خودرو را در تمام سال 2012 فروخته بود اما حالا این تعداد خودرو، تنها در نیمه‌ی اول به فروش رسیده است.

اگر بخواهیم مقایسه کنیم، لامبورگینی در نیمه‌ی اول سال 2015 موفق شده بود 1882 دستگاه خودرو را بفروشد که نسبت به سال 2016، این میزان تا 7 درصد افزایش پیدا کرده است. در مورد استقبال از این خودرو نیز باید اشاره کنیم که خریداران به شکلی مساوی از سه منطقه آمریکا، آسیا و EMEA (اروپا، آفریقا و آسیای شرقی)، متقاضی خودروهای شرکت لامبورگینی بوده‌اند.

یکی از خودروهای بسیار خوب لامبورگینی که این روزها بیشتر از دیگر محصولات این شرکت مورد توجه خریداران قرار داشته، خودروی Huracan بوده که از 24 ماه گذشته تا کنون که این اتومبیل معرفی شده، 1370 دستگاه زا آن به فروش رسیده است. اگر بخواهیم میزان فروش این خودرو نسبت به خودروی Gallardo در زمان عرضه را مقایسه کنیم، Huracan افزایش 87 درصدی در فروش داشته و محصولی موفق‌تری برای لامبورگینی به حساب می‌آید. حتی خودروی Aventador نیز که حالا تنها 643 دستگاه از آن باقی مانده، فروش 127 درصدی نسبت به خودروی Murcielego در زمان عرضه و در طول این 58 ماه داشته است.

در مقایسه با دیگر خودروسازان همچون فراری و آستون مارتین، شرکت لامبورگینی فروش میانه نسبت به این خودروسازان را داشته و در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برد و حتی پیش‌بینی می‌شود که فروش این شرکت در آینده نیز افزایش پیدا کند. اما تصور می‌کنید که فروش ابر خودروها در آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد؟

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر