استفاده از انرژی خورشیدی برای تبدیل پرده به پرده های موتوری توسط Comfee

استفاده از انرژی خورشیدی برای تبدیل پرده به پرده های موتوری توسط Comfee


این محصول می تواند پرده ها را به پرده های موتوری تبدیل کند که هم خودکار هستند و هم با استفاده از دستگاه های قابل حمل کنترل می شوند.در اوایل سال 2014، Jalousier یک ایده نسبتا عالی برای محصولی که بتواند ویژگی های خانه ی هوشمند را به پرده های موجود در خانه بیفزاید، ارائه کرد. این شرکت تصمیم گرفت برای جمع کردن سرمایه به سایت Indiegogo مراجعه کند ولی ورشکست شد.

Kseniia Vinogradova، از موسسان Jalusier گفته است: "ما درس آموختیم و کار بر روی پروژه را ادامه دادیم." "تا به امروز، با هفده بار جابجایی و سرمایه گذاری موفق از این شرایط عبور کردیم. حالا، محصول ما آماده است و ما به عنوان یک شرکت کامل شناخته می شویم."
علاوه بر یک محصول بهتر، این شرکت یک نام بهتر را نیز انتخاب کرده است. Comfee می تواند هر پرده ای را به یک پرده ی موتوری تبدیل کند و چه کسی می تواند چنین امکاناتی را دوست نداشته باشد؟ تعویض تمام پرده ها، هزینه بر و مشکل است. در عوض، این دستگاه کوچک به پرده متصل می شود و به صورت خودکار با توجه به نور و دمای هوا تنظیم می شود. یعنی اینکه زمانی که اتاق بسیار گرم شود، Comfee پرده را در مقابل نور قرار می دهد و اگر دمای هوا پایین باشد، پرده از مقابل نور آفتاب کنار می رود. پرده نیز در به روشنایی روز نیز حساس است. شبها، بسته می شود و در روز پرده باز می شود.
کاربران نیز می توانند تنظیمات را تغییر دهند یا پرده را با استفاده از گوشی هوشمند یا تبلت با استفاده از برنامه ی Comfee که برای دستگاه های اندروید و iOS موجود است، کنترل کنند. Comfee می تواند با استفاده از بلوتوث و یا Zigbee با دستگاه های دیگر موجود در خانه نیز یکپارچه شود.

big Installation

حتی Comfee یک دستگاه سازگار با محیط زیست است و می تواند با استفاده از انرژی خورشیدی، پرده های موتوری برای پنجره ها ایجاد کند.Jalousier در استونی قرار دارد ولی قصد دارد برای نزدیک شدن به بازار هدف، در پاییز، به آمریکا نقل مکان کند.
اگر شما نیز مایل هستید که بدون تغییر پرده های خود، پرده های موتوری داشته باشید، Comfee یک گزینه ی مناسب است. اگرچه این گزینه نیز هنوز کاملا موجود نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر و به روز تر، ایمیل خود را در وبسایت Comfee وارد کنید.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر