Watch Dogs 2 کاهش گرافیکی نخواهد داشت

Watch Dogs 2 کاهش گرافیکی نخواهد داشت

وقتی بالاخره عنوان Watch Dogs پس از انتظارات فراوان منتشر شد، بسیاری پس از تجربه آن ناامید شدند چراکه نتوانست به قول‌های خود عمل نماید، اما به جرئت می‌توان گفت که یکی از بزرگترین اشکالات وارد شده از سوی طرفداران به Watch Dogs کاهش گرافیکی و بصری بازی بود. حال تهیه کننده Watch Dogs 2 به طرفداران اطمینان داد که چنین اتفاقی این بار نخواهد افتاد.

دومینیک گوآی، تهیه کننده عنوان Watch Dogs 2 به‌صورت رسمی اعلام داشت که نسخه دوم این سری از کاهش گرافیکی رنج نخواهد برد. یکی از بزرگترین انتقادات طرفداران به عناوین مختلف (خصوصا عناوین شرکت یوبی‌سافت) این است که بازی پس از عرضه نسبت به نسخه نمایش داده شده در پیش‌نمایش‌ها از کاهش بصری چشمگیری برخوردار است اما گویا این اتفاق برای Watch Dogs 2 نمی‌افتد. تهیه کننده Watch Dogs 2 چنین گفت:

مشکلی که با نخستین Watch Dogs داشتیم آن بود که ما کنسول‌های نسل جدید را نمی‌شناختیم و خب بازی را برروی یک پی‌سی بسیار قدرتمند توسعه داده بودیم و وقتی در تابستان سال ۲۰۱۲ Watch Dogs را به مردم نشان دادیم انتظارات آنان نیز بسیار بالا رفت اما هم‌اکنون با کنسول‌ها را می‌شناسیم و بازی براساس سخت‌افزار این کنسول‌ها توسعه یافته است.

Watch Dogs 2 قرار است در ۲۵ آبان برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر گردد.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر