جعل موقعیت مکانی خود!!!!

جعل موقعیت مکانی خود!!!!

اگر می‌خواهید موقعیت مکانی واقعی خود را پنهان کنید و از موقعیتی غیر واقعی در اپلیکیشن‌های مختلف استفاده نمایید، این راهنما به شما می‌آموزد که چگونه موقعیت مکانی خود را جعل کنید.

ارائه سرویس و خدمات بر اساس موقعیت مکانی کاربران موضوعی است که در بسیاری از اپلیکیشن‌های موبایل مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور مثال Instagram موقعیت مکانی عکس‌های شما را روی نقشه نمایش می‌دهد، Foursqure به معرفی مکان‌های اطرف شما می‌پردازد و happn شما را با کاربرانی که در همسایگی شما قرار دارند آشنا می‌کند.

این اپ‌ها برای پیدا کردن موقعیت کنونی به GPS گوشی متوسل می‎شوند تا از محل دقیق شما اطلاع پیدا کنند و بر اساس آن اطلاعات مربوطه را به شما بدهند. اما می‌دانستید که می‌شود موقعیت مکانی خود را جعل کنید و اپلیکیشن‌ها را فریب دهید؟

این کار در گوشی‌های اندرویدی از طریق Mock Location انجام می‌شود که توسعه‌دهندگان از آن برای تست اپلیکیشن‌های خود استفاده می‌کنند.
برای جعل کردن موقعیت مکانی خود مراحل زیر را دنبال کنید:

    GPS گوشی را خاموش کنید.
    برنامه Fake GPS را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید.
    به تنظیمات گوشی بروید و وارد About Phone شوید.
    7 بار روی Build number تپ کنید تا Developer options فعال شود.
    به تنظیمات برگردید و وارد Developer options شوید.
    در اندروید ماقبل از 6: گزینه Allow Mock Location را تیک بزنید.
    در اندروید 6 به بعد: از گزینه Mock Location App اپلیکیشن Fake GPS را انتخاب نمایید.
    وارد Fake GPS شوید. موقعیت خود را توسط نقطه آبی روی نقشه مشخص کنید و Start را بزنید.

از این پس هر برنامه‌ای که نیاز به موقعیت مکانی شما داشته باشد، از موقعیت جعل شده در Fake GPS استفاده خواهد کرد.

اما در iOS این کار به راحتی انجام نمی‌شود. در صورتی که گوشی آی‌او‌اسی شما جیلبریک شده باشد می‌توانید با نصب توییک‌هایی نظیر LocationFaker این کار را انجام دهید. اما اگر دستگاه شما جیلبریک شده نیست متاسفانه راهی برای جعل کردن موقعیت مکانی خود ندارید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر