برنامه ی Hyperlapse ویندوزفون برای کاربران لومیا آپدیت شد

برنامه ی Hyperlapse  ویندوزفون  برای کاربران لومیا آپدیت شد

برنامه ی Hyperlapse ویندوزفون برای کاربران لومیا آپدیت شد

 

شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا ویدیو های خلاقانه بگیرید و لحظات زیبایی را ثبت کنید. یکی از ویژگی های خاص این برنامه این است که هیچ منویی ندارد و فقط یک دکمه ی شاتر دارد.

"تایم لپس" یک تکنیک سینماتوگرافی (فیلم برداری) است که با استفاده از آن، فرکانسی که فریم های فیلم با آن ثبت میشوند (Frame Rate) بسیار پایین تر از مقدار عادی است، بدین صورت زمانی که فیلم ثبت شده را با سرعت عادی میبینید، زمان به سرعت بیشتری میگذرد و اتفاقات به سرعت رخ می دهند و به عبارتی فیلم تند شده تماشا می کنید. اساس کار time-lapse تبدیل ویدئوهای طولانی مدت به ویدئوهای کوتاه، با افزایش سرعت پخش و البته حذف لرزش‌های دست است.

قبلا این برنامه برای تعداد محدودی از گوشی های لومیا قابل استفاده بود اما با آپدیت جدید تعداد بیشتر ی از ویندوزفونی ها می توانند از این برنامه استفاده کنند و ترجبه ی لذت بخش تری را از طریق این برنامه با اینستاگرام داشته باشند.

این برنامه برای گوشی های لومیایی که پردازنده ی آن ها  از نوع Qualcomm Snapdragon S4 باشد و حداقل دارای رم 512MB باشند،قابل نصب است.البته با این میزان رم نمی توان با کیفیت HD فیلم برداری کرد و کاربران برای فیلم برداری با این کیفیت به رم یک گیگ نیاز دارند.این برنامه را می توانید از لینک زیر دانلود کنید.

QR Hyperlapse

لینک دانلود

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر