گلکسی S7 المپیک ادیشن در تعداد محدودی ساخته می شود !

گلکسی S7 المپیک ادیشن در تعداد محدودی ساخته می شود !

ورزشکاران این گوشی هوشمند را به طور رایگان دریافت می کنند ، فروش عادی این محصول نیز از ماه اوت ( 11 مرداد تا 10 شهریور ) شروع می شود .

گلکسی S7 ادج یکی از برترین گوشی های است که امسال وارد بازار شد بنابراین بد نیست که برترین ورزشکاران نیز این گوشی هوشمند را داشته باشند . ظاهرا مدل بتمن برای سامسونگ کافی نبوده زیرا این سازنده تصمیم گرفته که یک مدل محدود دیگر را نیز به مناسبت بازی های المپیک ریو تولید کند . این گوشی هوشمند به عنوان هدیه به همه ورزشکاران بازی های المپیک داده می شود و از ماه بعد نیز به طور عادی در بازار عرضه می گردد . هنوز قیمتی برای این محصول مشخص نشده اگرچه که نباید انتظار داشته باشیم گلکسی S7 ادج المپیک ارزان باشد .

چه تفاوتی بین مدل المپیک و یک گلکسی S7 ادج عادی وجود دارد ؟

همانند آنچه در مدل بتمن رخ داد ، در این محصول نیز بحث زیباشناختی مطرح است . در این مدل دیواره های جانبی دستگاه به رنگ سیاه و جنس شیشه ای می باشد که حس خاصی را در دستان کاربر ایجاد می کند ؛ رنگ دکمه ها و برخی از قسمت های بدنه نیز فرق دارد به این نحو که کلید خانه و بلندگو به رنگ زرد ، دکمه پاور به رنگ قرمز ، غلطانک صدا به رنگ سبز و حلقه دور سنسور دوربین به رنگ آبی می باشد . چنین ترکیب رنگی برای افرادی که نمی دانند حلقه های المپیک هم با همین رنگ ها تزیین شده اند ، کمی عجیب می باشد .

رنگارنگ تر از مدل بتمن !

متاسفانه در کنار S7 المپیک خبری از هدست Gear VR نیست ؛ احتمالا سازنده کره ای فکر کرده که ورزشکاران برای کم کردن وزن خود راه های بهتری را در مقایسه با استفاده از هدست های VR در نظر دارند اگرچه که به همراه این گوشی زیبا یک کاور نگه دارنده خوب نیز به کاربر داده می شود .

المپیک ادیشن یک روکش رنگی دیگر برای گلکسی S7 و البته یک تاکتیک بازاریابی نیز برای سامسونگ محسوب می شود که نام این برند را مخصوصا در ریو مشهورتر می سازد . اگر که طرفدار طرح های رنگارنگ باشید بهتر می توانید خود را برای خرید یکی از این محصولات ترغیب کنید . از آنجایی که گلکسی S7 المپیک یک مدل باز شده ( unlocked ) است بهتر می تواند شبکه های دیتای فعال در آمریکا را نیز پشتیبانی کند . 

 

منبع خبر: theverge

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر