طرفداران پوکمون گو در ام آی تی با هم همدست شده اند تا همه پوکمون ها را با هم بگیرند.

طرفداران پوکمون گو در ام آی تی با هم همدست شده اند تا همه پوکمون ها را با هم بگیرند.

یک گروه طرفداران سرسخت پوکمون در دانشگاه ام آی تی کلوپی برای پیدا کردن همه پوکمون ها با هم تشکیل داده اند.

در اپلیکیشن موبایل جدید مبتنی بر جی چی اس " پوکمون گو" که توسط شرکت پوکمون و نیانتیک منتشر شده است، از زمان انتشار خود در تاریخ 6 ژوییه یا 16 تیر تا به حال ده ها میلیون بار دانلود شده ، و حال با انتشار آن در اروپا و آسیا به پدیده ای بین المللی تبدیل شده است. 
یک گروه در ام آی تی که از دیدن کاراکترهای پوکمون مخفی شده در گوشه و کنار دانشگاه خود بسیار هیجان زده شده بودند، نام خود را لیگ پوکمون ام آی تی نهاده اند. در بهار سال 2014، این گروه وقتی کار خود را آغاز کرد که لوسی یانگ یک جوان عاشق پوکمون وارد دانشگاه ام آی تی شد. او به سرعت دیگر طرفداران پوکمون را پیدا کرد و این گروه را تشکیل داد. 
پوکمون که در سال 1996 شروع شد، هفت نسل از بازی ها، سریال تلویزیونی و یک بازی کارتی دارد. لیگ پوکمون ام آی تی تشکیل شده از کسانی است که به طور حرفه ای هر دو بازی های کامپیوتری و کارتی پوکمون را انجام می دادند. ملاقات های آن ها معمولا شامل تجارت کارت ها، بازی کردن یا مشاهده بازی دیگران و یا بازی در سرور جام پوکمون ، یک یک شبیه ساز مسابقه آنلاین است می باشد. 
یانگ البته محیط بازی اصلی را دنیایی کاملا متفاوت توصیف می کند که شما در آن در کنار پوکمون کار می کنید. موجوداتی شبیه به حیوان، که به آنها پوکمون می گویند، قابلیت ها و قدرت های خاص دارند. شما می توانید با آن ها دوست شوید، با آن ها چیز یاد بگیرید، با آن ها بجنگید و حتی آن ها را تجارت کنید. اما در " پوکمون گو" تمرکز روی گرفتن پوکمون ها و سپس گرفتن مکان هایی است که به آن ها جیم گفته می شود و هیچ رابطه فردی با پوکمون برقرار نمی شود. 
گرچه بعضی از طرفداران سرسخت پوکمون از این بازی استقبال نکرده اند، یانگ یکی از طرفداران بزرگ این بازی است. او می گوید که خیلی خوشحال است چرا که همه دوباره مشغول بازی پوکمون هستند. او می گوید که گرچه این بازی با پوکمون اصلی فرق دارد اما همه از آن لذت می برند که بسیار خوب است. 
یانگ می گوید که صدها کاراکتر پوکمون باعث پیشرفت آن شده است، مثلا اگر این بازی برای " برادرهای سوپر ماریو" انجام می شد انقدر موفق نمی شد. 
یانگ نه تنها رییس کلوپ لیگ پوکمون ام آی تی، بلکه استاد و رهبر لیگ پوکمون نیز هست. مقامی که شرکت بین المللی پوکمون به او داده است که شامل امتحانات سالانه می شود. این شرکت همچنین به این کلوپ جوایز پوکمونی، کارت های تبلیغاتی که فقط در برنامه های لیگ پوکمون یافت می شود و دیگر لوازم را به یانگ و دیگر اعضای کلوپ هدیه می کند. 
لیگ پوکمون ام آی تی هر سه شنبه نشستی دارند که ورود به آن برای عموم آزاد است، همچنین آن ها به صورت دسته جمعی برای یافتن پوکمون به سفر می روند. 

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر