فروش گلکسی اس ۷ در آمریکا بیشتر از آیفون ۶ اس

فروش گلکسی اس ۷ در آمریکا بیشتر از آیفون ۶ اس

سامسونگ به دنبال فروش بیشتر گوشی های گلکسی اس ۷ و اس ۷ آج در آمریکا است و حال به نظر می رسد توانسته آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس را از این منظر شکست دهد.

به گزارش هم رسان، ایالات متحده بازاری قوی برای فروش آیفون به حساب می آید اما در سه ماه گذشته اپل در فروش گوشی های پرچم دار خود به جایگاه دوم چسبیده است. گوشی های آیفون ۶ اس پلاس نسبت به نسل قبل خود تفاوت آنچنان چشمگیری ندارند و اپل فقط یک سری ویژگی های جدید به آیفون ۶ اس افزوده است. شاید همین دلیل اصلی باشد که اکثر مصرف کنندگان در آمریکا علاقه ای به خرید آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس نشان نمی دهند.
گوشی های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ آج، در سه ماهه منتهی به اردیبهشت ماه ۲۰۱۶، شانزده درصد از تمام گوشی های هوشمند فروخته شده در آمریکا را به خود اختصاص می دهند که این رقم برای اپل ۱۴.۵ درصد است. اپل سه ماه کامل برای فروش پرچم داران خود فرصت داشته اما گلکسی اس ۷ و اس ۷ آج تنها از خردادماه فروش خود را در آمریکا آغاز نمودند.
سامسونگ ۳۷ درصد گوشی های هوشمند فروخته شده در آمریکا را به خود اختصاص می دهد اما این مقدار برای اپل ۲۹ درصد است. در هر دو مورد، بخش اعظم فروش مربوط به مشتریانی می شد که دوباره به خرید برند قبلی و مورد علاقه خود روی آورده بودند. کسانی که قصد تغییر گوشی های سال آینده خود را داشتند، ۸۸ درصد از کاربران فعلی اپل و ۸۶ درصد از کاربران فعلی سامسونگ وفاداری خود به برند محبوبشان را ثابت کردند.
جالب است بدانید که تنها پنج درصد از فروش سامسونگ مربوط به کسانی می شد که قبلاً آیفون داشتهاند اما ۱۴ درصد از فروش آیفون مربوط به مصرف کنندگانی می شد که از سامسونگ به اپل مهاجرت کرده اند. گوشی ساز کره جنوبی، با تولید گوشی های متنوع مخاطبان گسترده تری را هدف قرار داده اما اپل بر اساس قیمت گوشی هایش فقط بر روی خریداران با وسع مالی متوسط تا بالا تمرکز دارد.
۱۰ عدد از محبوب ترین گوشی های هوشمند فروخته شده در آمریکا مربوط به اپل و سامسونگ است. با اینکه دیگر فروشندگان نیز به شدت با این غول های گوشی های هوشمند به رقابت می پردازند اما مصرف کنندگان همچنان به هیبت اپل و سامسونگ دل خوش کرده اند. نام تجاری دیگری که خود را به فهرست بیست گانه گوشی های مطرح در آمریکا اضافه کرده ال جی است.
انتظار می رود در شهریور ماه اپل، آیفون ۷ را معرفی کند و تا آن زمان پیش بینی می شود سری گوشیهای گلکسی اس ۷ همچنان در صدر فروش جا خوش کنند. گلکسی اس ۷ و اس ۷ آج در مقایسه با آیفون ۶ اس حرف های بیشتری برای گفتن دارند و به همین خاطر فروش آنها هم چشمگیرتر بوده است.
اگر اپل می خواهد از این وضعیت نجات پیدا کند باید یک ویژگی کاملاً خاص در گوشی جدید خود وارد کند تا بتواند توجه مصرف کنندگان را به خود جلب نماید، در غیر این صورت حتی ممکن است فروش آن خیلی پائین تر از گوشی های سری گلکسی اس شود. سامسونگ قصد معرفی گلکسی نوت ۷ را از ۱۲ مرداد دارد و انتظار می رود همین حرکت باز هم به تقویت هر چه بیشتر فروش گوشی های گلکسی در آمریکا کمک کند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر