"ZAPYA " برای ویندوزفونی ها در دسترس قرار گرفت

"ZAPYA " برای ویندوزفونی ها در دسترس قرار گرفت


برنامه ی زاپیا که تا کنون در استور مایکروسافت در دسترس قرار نگرفته بود،امروز به همت گروه مایکروسافت در استور قرار گرفته است و کاربران می توانند آن را دانلود کنند.تا کنون ویندوزفونی ها از برنامه ی کراس پلت فرمی مانند share it! استفاده می کردند و نبود زاپیا امکان انتقال اطلاعات را برای کاربران محدود کرده بود.
 

 

کراس پلت فرم ها " cross-platform " یا چند سکویی در اصطلاح نرم‌افزارهای رایانه، به آن دسته از نرم‌افزارها گفته می‌شود که در چندین سکوی رایانه‌ای قابل اجرا هستند مانند زاپیا.کاربران زاپیا ویندوزفون می توانند با سیستم عامل های دیگر هم به تبادل اطلاعات بپردازند مانند ios و تقریبا محدودیتی در این برنامه نیست.این برنامه توسط 300 میلیون کاربر در سراسر جهان استفاده می شود و با پیوست ویندوزفونی ها به طیف کاربران زاپیا،کاربران این اپلیکیشن بیش تر هم خواهد شد.این اپلیکیشن به کاربران اجازه می دهد تا اطلاعاتشان را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.حتی کسانی که دارای دستگاه های متفاوتی مثل آیپد،آیفون،دستگاه های آندرویدی و حتی مک و ویندوز هستند و این کار به دقیقا به صورت دقیق و دستگاه به دستگاه و با سرعت بالایی انجام می شود.کاربران می توانند فایل های خود را با حجم های متفاوت به آسانی منتقل کنند.این انتقال تنها با دسترسی به یک روتر وای فای و به صورت رایگان انجام می شود.

image thumb48

کاربران می توانند عکس ها،موزیک،ویدیو،اپلیکیشن،فایل های PDF را به یک نفر و یا در غالب گروه به اشتراک بگذارند.حتی گروه های 5 نفره.

 

image62

ویژگی های این اپلیکیشن:

  • دارای اینباکس Inbox برای دریافت فایل
  • دریافت ایمیل در صورت بروز مشکل
  • بهبود عملکرد برای پیش نمایش عکس ها
  • بهبود سرعت بارگذاری اطلاعات(انتقال سریع)
  • حل کردن مشکلات انتقال فایل
  • حل کردن مشکلات کرش کردن
  • پشتیبانی از اتصال به مک Mac 
  •  
ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر