مزیو گوشی MX6 را وارد بازار می کند !

مزیو گوشی MX6 را وارد بازار می کند !

مدل ارزان تری از Pro 6 با یک طراحی مشابه !

مزیو امروز جدیدترین گوشی خود را با نام مزیو MX6 در پکن وارد بازار کرد . این گوشی هوشمند دو سیم کارته شباهت زیادی به مدل Pro 6  دارد که سه ماه پیش از آن رونمایی شد . مانند Pro 6 مدل MX6 هم از یک پردازشگر ده هسته ای ( مدیاتک هلیو X20 2.3GHz  ) بهره می برد . از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به یک بدنه تمام فلزی ، نمایشگر 5.5 اینچی 1080 پیکسلی ، پلت فرم اندروید 6 مارشمالو به همراه نرم افزار کمکی Flyme 5.2 ، رم 4 گیگابایتی ، حافظه داخلی 32 گیگابایتی ، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی ، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی ، باتری 3,060mAh مجهز به یک قابلیت شارژ سریع 24w ، پورت USB نوع C و اسکنر اثر انگشت اشاره کرد .

MX6 از نظر توان دوربین و سرعت پردازش بعد از Pro 6 قرار می گیرد اما می تواند با قیمتی ارزان تر از جنبه های دیگر با این گوشی پرچم دار برابری کند . گوشی جدید 299 دلار قیمت دارد که از ارزان ترین مدل Pro 6 هم 90 دلار ارزان تر است .

سازنده چینی هم اکنون کاور لوپ جکس ( Loop Jacket ) را هم وارد بازار کرده است . این کاور برای گوشی های MX6 ، نوت 3 و Pro 6 طراحی شده و کاربر را قادر می سازد تا بدون فعال کردن نمایشگر دستگاه پیام های خود را چک کند و به تماس های خود پاسخ دهد . لوپ جکت 15 دلار قیمت دارد و از تاریخ 30 ژوئیه ( 9 مرداد ) به همراه گوشی MX6 وارد بازار چین می شود . 

 

منبع خبر: theverge

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر