هدست واقعیت مجازی مستقل و جدید سامسونگ با نام «اودیسه» عرضه میشود

هدست واقعیت مجازی مستقل و جدید سامسونگ با نام «اودیسه» عرضه میشود

تا کنون هدست واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ یک محصول موفق بوده است اما در اوایل سال جاری این شرکت خبر داد که به دنبال محصولی مشابه Oculus Rift و HTC Vive یعنی یک هدست واقعیت مجازی مستقل است. اکنون مشخص شده است که نام محصول واقعیت مجازی بعدی سامسونگ «اودیسه» خواهد بود

تا کنون هدست واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ یک محصول موفق بوده است اما در اوایل سال جاری این شرکت خبر داد که به دنبال محصولی مشابه Oculus Rift و HTC Vive یعنی یک هدست واقعیت مجازی مستقل است. اکنون مشخص شده است که نام محصول واقعیت مجازی بعدی سامسونگ «اودیسه» خواهد بود.
به گزارش «تابناک» بدون شک هدست های واقعیت مجازی اچ تی سی و فیسبوک دستگاهی قابل توجه هستند که البته مبتنی و وابسته به یک PC برای پردازش های فوق العاده گرافیکی میباشند. در همین حال دستگاهی مانند Gear VR سامسونگ امکان تجربه واقعیت مجازی اما از طریق یک گوشی هوشمند گلکسی را میدهد – کیفیت گرافیکی پایین تر و تجربه عملیاتی نه چندان جالب.

در اوایل سال جاری سامسونگ اعلام کرده که قصد تولید یک محصول جدید واقعیت مجازی دارد که ضمن در اختیار داشتن کیفیت گرافیکی فوق العاده وابسته به هیچ دستگاه خارجی نبوده و به شکل کاملا مستقل عمل کند. البته جزئیات بیشتری در مورد این دستگاه در اختیار نگذاشت اما اکنون مشخص شده است که نام این دستگاه واقعیت مجازی Odyssey یا اودیسه است:

بر این اساس که سامسونگ در کره جنوبی اقدام به ثبت نام تجاری اودیسه و دو لوگوی مرتبط با آن کرده است. یکی از این لوگوها نام VR را در بر دارد که توضیحات مربوط به آن مشخص میکند لوگویی مربوط به یک محصول واقعیت مجازی است در حوزه بازی و نرم افزار است.

آنچه میدانیم این است که سامسونگ قصد داشته در کنار گلکسی نوت 7 ظرف چند هفته آینده یک دستگاه یا هدست واقعیت مجازی Gear را نیز عرضه کند. اما هنوز در مورد زمان انتشار دستگاه جدید واقعیت مجازی مستقل سامسونگ یا همان اودیسه اطلاع دقیقی در دست نیست. احتمالا طی هفته های آینده اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه جدید منتشر خواهد شد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر