با UHANS A101 آشنا شوید؛ ادای احترام به نوکیا

با UHANS A101 آشنا شوید؛ ادای احترام به نوکیا

هفته گذشته اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه یوهانس (UHANS) به زودی گوشی جدیدی را در جهت ادای احترام به نوکیا عرضه می‌کند که UHANS A101 نام دارد. اکنون جزییات و تصاویر جدیدی از این مدل که از نوکیا الهام گرفته و در اواسط ماه آگوست با قیمتی جالب توجه روانه بازار خواهد شد، منتشر شده است.

در دو رنگ متفاوت سفید و سیاه عرضه خواهد شد تا خواسته رایج مشتریان را برآورده کند، همچنین شایعاتی وجود دارد که مدل طلایی رنگ نیز برای این گوشی در دسترس خواهد بود. قاب گوشی به صورت جداگانه با رنگ خاکستری و نقره‌ای متالیک افشانده شده و دارای منحنی دوست داشتنی و زیبایی است. همچنین این گوشی از سنت قدیمی باتری جدا شدنی استفاده می‌کند بنابر این همراه داشتن یک باتری یدکی به جای پاور بانک می‌تواند قدرت همراه شما را دو برابر کند.

صفحه نمایش این گوشی 5.0 اینچی با منحنی 2.5D است و از پردازنده 64 بیتی مدیاتک MT6737 با سرعت چرخش 1.3 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد و سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو بر روی آن نصب شده است. همچنین بسته بندی این گوشی در ابعاد 143.5*71.2*9.5 میلیمتر خواهد بود که از این طریق می‌توان ضخامت گوشی را حدس زد، در زمینه ارتباطات نیز این گوشی از باندهای FDD-LTE، 1/3/7/8/20 و 4G پشتیبانی می‌کند.

سایر جزییات UHANS A101 همزمان با اعلام رسمی تاریخ عرضه آن منتشر خواهد شد بنابر این، فعلاً باید منتظر بمانیم.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر