دوربین بی سیم خانگی iLuv mySight، دوقلوی دوربین Nest Cam

دوربین بی سیم خانگی iLuv mySight، دوقلوی دوربین Nest Cam

دوربین بی سیم خانگی iLuv mySight، دوقلوی دوربین Nest Cam


هردو ظاهری یکسان با یک میله ی ایستاده دارند.  میله ی iLuv کمی باریکتر است ولی هنوز می توان این دوربین بی سیم خانگی را بر روی یک قفسه یا بالای دیوار قرار داد. تفاوت ظاهری دیگر این دو دوربین اینست که Nest Cam، تصاویر ویدئویی 1080 پیکسلی دارد در حالیکه mySightتصاویر ویدئویی 720 پیکسلیارائه می دهد.
از آنجایی که این دوربین یکپارچگی با دستگاه های هوشمند داخل خانه ندارد، بنابراین ظرفیت ذخیره سازی بر روی cloud را ارائه می دهد، به این معنی که کاربران mySight می توانند فیلم های سی روزه از طریق این دوربین داشته باشند. این دوربین سرویس هایی مانند دانلود ویدئو، خلق کلیپ و توانایی اشتراک گذاری را نیز داراست.
مانند بیشتر اختیارات دوربین های امنیتی بی سیم، این دوربین برنامه ی نرم افزاری مخصوص به خود دارد. از طریق برنامه ی mySight اندروید و iOS می توان به صورت زنده، از هر مکانی ویدئوی این دوربین را مشاهده کرد. شما می توانید از طریق هر دستگاهی با یک مرورگر وب به دوربین دسترسی پیدا کنید.
ویژگی های دیگر این دوربین، توانایی صدای دو طرفه، زوم دیجیتال 4x، زاویه ی دید 120 درجه، حساس به صدا و حرکت و دید مادون قرمز در شب می باشد.
William Otte، مدیر ارشد فروش و بازاریابی در iLuve می گوید: "ما از معرفی mySight به عنوان اولین دوربین ویدئویی بی سیم هیجان زده ایم. اگرچه این دوربین با دیگر تولیدات ما متفاوت است، ولی mySight در جهت بالا بردن سبک زندگی مصرف کنندگان از طریق طراحی هوشمند و تکنولوژی با ارزش قدم بر می دارد. با mySight، افراد می توانند در یک زمان، در دو مکان باشند. آنها می توانند از طریق این دوربین بر خانه، افراد خانواده، حیوانات خانگی یا محل کار خود نظارت کنند."
و تفاوت دیگر این دوربین با Nest Cam، قیمت پایین تر mySight است. این دوربین با قیمت 149.99 دلار در آمازون موجود است.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر