توسعه یiAquaLink، از سیستم های کنترل خانگی به استخرها

توسعه یiAquaLink، از سیستم های کنترل خانگی به استخرها

توسعه یiAquaLink، از سیستم های کنترل خانگی به استخرها

در عوض، یک برنامه است که توسط سیستم استخر Zodiac برای کنترل استخر و آب گرم های خانگی فراهم شده است. این برنامه با بسیاری از گوشی های هوشمند، تبلت ها و هر دستگاهی که قادر به اتصال به وب باشد، کار می کند.
البته شما احتیاج به سیستم های کنترل AquaLink home نیز دارید. با ترکیب AcquaLink و iAcquaLink، می توانید هفت روز هفته و تمام وقت، استخر، آب گرم و دریچه های خورشیدی خود را کنترل کنید. مثلا می توان دمای استخر/آب گرم،نور، تمیز کننده ها، پمپ های فیلتر و چیزهای دیگر را، در کنار استخر و یا از هر جای دیگری در جهان، کنترل کنید.
با این کار استخر در یک دمای عالی آماده است تا هر زمانی که شما به خانه می رسید از آن استفاده کنید یا زمانی که در مسافرت هستید بتوانید وضعیت، دما و فیلترها را بررسی کنید.
علاوه بر واسط کاربر پسند و بصری واسط، با استفاده از iAquaLink 2.0 می توان استخرهای حرفه ای را نیز نظارت، رفع عیب و حتی دوباره تنظیم کرد. هر چیزی از طریق برنامه یا واسط مبتنی بر وب آن امکان پذیر است بنابراین شما نیاز نیست که زمان و هزینه ای را برای تماس صرف کنید.
بر اساس سیستم های استخر Zodiac، iAquaLink رامی توان به تنهایی یا در کنار هر واسط AquaLink بی سیم استفاده شود. این سرویس رایگان است و به کاربران این توانایی را می دهد که از طریق یک برنامه، یک یا چند استخر را کنترل کند.
ویژگی های دیگر شامل قدرت Wi-Fi  قوی تر، سازگاری اترنت، گزینه هایی برای استفاده نکردن از سیم و گزینه هایی برای نصب تمیز تر را داراست و نیز AquaLink، Jandy و سیستم های کنترل Zodiac را می توان ارتقا داد.
برنامه ی iAquaLink 2.0 امروزه برای iOS، اندروید، Windows Phoneها و دستگاه های blackberry به صورت رایگان موجود می باشد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر