کاربران ترموستات Honeywell، اکنون می توانند از WeatherBug استفاده کنند.

کاربران ترموستات Honeywell، اکنون می توانند از WeatherBug استفاده کنند.

کاربران ترموستات Honeywell، اکنون می توانند از WeatherBug استفاده کنند.


اگر شما صاحب ترموستات متصل به Wi-Fi و برنامه Total Connect Comfort app باشید، می توانید با ثبت نام در WeatherBug، نرم افزار را ارتقا دهید و با توجه به شرایط آب و هوای منطقه، تنظیمات ترموستات را نیز تغییر داد.
قبل از عرضه ی این محصول، Honeywell برنامه ای را در تگزاس  و ماساچوست اجرا کرده است. شرکت گفته است که مشتریان با استفاده از این ترموستات، می توانند 4 درصد از بازده انرژی کلی خانه و یا 8 درصد از هزینه را کم کنند که مجموعا 75 دلار در سال می شود.
البته، سیستم بلادرنگ WeatherBug، داده hyper-Local و الگوریتم های Patent-pending می توانند به صورت خودکار به پیچاندن ترموستات کمک کنند. کاربران می توانند از طریق ScoreCards به انرژی داخل خانه دسترسی پیدا کنند که می تواند به تجهیزات انرژی برای بالا بردن بازدهی، اختصاص بهتر منابع و بالا نگه داشتن انرژی در زمان های پر مصرف کمک کند.
از دیگر نقاط برجسته، قابلیت Home Energy Meter است که آمار و اطلاعات مربوط به هزینه HVAC، مصرف انرژی و اثر کربن در خانه را نشان می دهد.
Amena Ali، مدیر ارش WeatherBug گفته است: "با استفاده از توسعه ی سریع ترموستات های متصل به اضافه ی داده های دریافت شده از شبکه ی WeatherBug و توانایی یادگیری اثر انرژی در هر خانه، WeatherBug می تواند به صورت هوشمند ترموستات را تنظیم کند و تنظیمات قبل را تغییر دهد، بنابراین هوا در تابستان، خنک تر و در زمستان گرم تر نگه دارد."

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر