سامسونگ گلکسی S8 احتمالا این شکلی خواهد بود !

سامسونگ گلکسی S8 احتمالا این شکلی خواهد بود !

ما آینده را ساخته ایم !

کنار نشستن و انتقاد کردن از گوشی های جدید ، قبل از ورود آن ها به بازار کار ساده ای است ؛ گفتن جملات ناامید کننده در مورد شایعه ها و تفکراتی که در مورد یک محصول مطرح شده به امید آنکه شخصی از شرکت سازنده این انتقادها را بشوند و در تغییر دادن محصولی که قرار است وارد بازار شود آن ها را اعمال کند . حال کار آسان تر نشان دادن این انتظارات و انتقادها در قالب تصویر است ، کاری که با صرف ساعت ها بحث در مورد ویژگی های یک گوشی هوشمند که بتواند دنیا را بلرزاند و ساختن تصاویری از آنچه که انتظار داریم گلکسی S8 سامسونگ باشد ،  انجام شده است . به منظور رسیدن به این نتیجه گیری بهترین ویژگی های گلکسی هایی را که تا به حال وارد بازار شده اند را با برترین مشخصه های گوشی های دیگر ترکیب کرده ایم تا به ببینیم که فناوری سال بعد سازنده کره ای چگونه در قالب یک گلکسی پرچم دار دیگر ظاهر می شود . 

طبق بررسی های انجام شده می توانیم انتظار داشته باشیم که در گوشی جدید یک سیستم نقشه برداری هوشمند فضایی مکان دقیق کاربر را تشخیص دهد و صدای 3 بعدی تولید شده توسط اسپیکرهای فوقانی و تحتانی گلکسی S8 را در محیط اطراف مکانی که کاربر در آن قرار گرفته است ، منتشر سازد ؛ همچنین می توان انتظار داشت که دوربین های دو قلو به طور مجزا از یکدیگر و یا با کمک هم تصاویر بهتری را برای کاربر از صحنه های مورد نظر وی بگیرند . 

ال جی اخیرا نشان داده که انعطاف پذیری فراتر از یک امکان است ؛ حال اگرچه که هیچکس نمی خواهد یک گلکسی محصولی مدولار باشد همه انتظار دارند که محصول بعدی یک گوشی با قابلیت های اتصالی گوشی های موجود باشد اما به گونه ای که به طور مداوم اجزای آن از یکدیگر جدا نشود .

اما آنچه که همه از سامسونگ انتظار دارند و کیفیتی که می تواند سامسونگ را دوباره به سازنده خلاق و مبتکر صنعت ساخت گوشی های هوشمند مبدل سازد استفاده از یک طراحی بدون انحنا در گوشی پرچم دار بعدی می باشد ؛ یک سبک طراحی مشابه آنچه که گلکسی S7 ادج را به یک محصول محبوب تبدیل کرد .

محصولات مرتبط : سامسونگ گلکسی S

یک گوشی هوشمند محکم که قابلیت هایی بیشتر از قابلیت های یک گوشی اقتصادی را در اختیار کاربر می گذارد .

نکات مثبت :

-    نمایشگر فوق العاده
-    قیمت ارزان
-    شاسی باریک
-    کیفیت صوتی بسیار خوب
-    قابلیت فیلم برداری HD

نکات ضعف :

-    نداشتن یک صندوق دریافت پیام یکپارچه
-    عدم قرارگیری در لیست گوشی هایی که آپدیت های جدید برای آن ارسال می شود .
-    وای فای نه چندان قدرتمند
-    نداشتن فلش دوربین

منبع خبر: techradar

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر