پست صوتی و قالب بندی هم عرض متن در جدیدترین نسخه بتا واتساپ !

پست صوتی و قالب بندی هم عرض متن در جدیدترین نسخه بتا واتساپ !

واتساپ ، محبوب ترین نرم افزار پیام رسان ، کم کم در حال تبدیل شدن به یک شبکه اجتماعی با قابلیت های جامع می باشد . اخیرا ویژگی های کاربردی جدیدتری نیز به نسخه بتا این نرم افزار اضافه شده است .

از جمله این ویژگی های جدید، پست صوتی و قالب بندی هم عرض متنی می باشند که البته در مورد امکان پشتیبانی پست صوتی و چند ماه پیش نیز مطالبی منتشر شده بود و هم اکنون این ویژگی ها در نسخه بتا این نرم افزار محبوب در اختیار کاربران گذاشته شده است . پست صوتی این امکان را برای کاربر فراهم می سازد که در صورت جواب ندادن به یک تماس برای تماس گیرنده یک پیام صوتی ارسال کند و یا سریعا با وی تماس بگیرد . پیام صوتی ابزار جدیدی نیست اما واتساپ هم اکنون این ابزار را با میانجی تماسی خود یکپارچه کرده تا فاصله موجود بین عملکرد این نرم افزار و تماس های تلفنی عادی را کمتر سازد .

ویژگی دیگر یک ابزار قالب بندی متنی است که متن را هم عرض می کند . برای فعال کردن این قابلیت کاربر باید سه علامت ( ` ) را قبل از تایپ کردن متن خود ، وارد سازد . هنوز مشخص نیست که آیا کاربران زیادی منتظر این ابزار بوده اند یا خیر . این ابزار علاوه بر این قلم های برجسته ، ایتالیک و مشخص کننده را نیز در منو نگارش متن در اختیار کاربر قرار می دهد .

واتساپ بتا هم اکنون در پلی استور قرار دارد . 

 

منبع خبر: androidauthority

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر