7 دلیل برای خریدن گلکسی نوت 7 !

7 دلیل برای خریدن گلکسی نوت 7 !

با توجه به موفقیت هایی که سامسونگ در فروش گلکسی S7 و گلکسی S7 اج داشت می توان انتظار داشت که عده زیادی در انتظار عرضه گلکسی نوت 7 در بازار باشند . سامسونگ در نظر دارد از گلکسی S7 اج الهام بگیرد و گلکسی نوت 7 را هم با یک نمایشگر منحنی شکل وارد بازار کند . با انجام این کار، نوت جدید باریک تر و قابل حمل تر می گردد . در این خبر به بیان 7 دلیل برای برتری گلکسی نوت 7 سامسونگ نسبت به سایر رقبای این محصول پرداخته شده است .

از نظر مشخصات فنی انتظار می رود که تفاوت زیادی بین گلکسی S7 ( اج ) و نوت 7 وجود نداشته باشد  ، البته به جز این که احتمالا نوت جدید به یک S Pen بهتر ، رم 6 گیگابایتی ، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 821 و یک باتری بزرگ تر مجهز می باشد . همه این ویژگی ها در کنار هم می توانند نوت جدید را به یک گوشی بسیار خوب مبدل کنند ؛ بنابراین اگر که می خواهید که یک گوشی جدید بخرید توصیه می شود که تا روز دوم ماه اوت ( 12 مرداد ) صبر کنید تا نوت 7 وارد بازار شود . 

1-    اولین گلکسی نوت مجهز به شاسی ضد آب

گلکسی S7 و گلکسی S7 اج در مقابل آب مقاوم هستند از این رو می توان انتظار داشت که گلکسی نوت 7 هم این مشخصه را در خود داشته باشد . این ویژگی نوت جدید را در مقابل برادران خود به یک گوشی قدرتمند مبدل می سازد . 

2-    اولین گلکسی نوت مجهز به نمایشگر منحنی شکل

نوت 7 تنها با نمایشگر منحنی شکل تولید می شود و این ویژگی چندان برای طرفداران گوشی های دارای نمایشگرهای تخت خوشایند نیست ، البته مجهز بودن به چنین نمایشگری، نوت 7 را باریک تر و نگه داشتن آن را ساده تر می کند . 

3-    اولین گوشی سامسونگ مجهز به پورت USB نوع C

با عرضه گلکسی نوت 7 دیگر سازنده کره ای از سایر رقبای خود عقب نمیماند زیرا منابع زیادی اعلام کرده اند که این فبلت زیبا به پورت USB نوع C هم مجهز می شود .

 استفاده از فناوری شارژ سریع بی سیم می تواند به کار گیری پورت USB نوع C را کمی کم رنگ تر جلوه دهد مخصوصا با توجه به این که فناوری عرضه شده توسط سامسونگ سریع ترین سرعت شارژ کردن باتری را در مقایسه با دیگر فناوری های مشابه دارد ، با وجود این ، ظاهرا باز هم سامسونگ حس کرده که به یک پورت جدید در محصول خود نیاز دارد .

4-    UX جدید نوت برای S Pen جدید

سامسونگ در حال تست کردن نسخه جدیدی از میانجی تاچ ویز می باشد که به همراه نوت 7 در ماه اوت وارد بازار می شود و به همین دلیل Note UX نام گرفته است . این میانجی در حال حاضر با نام پروژه گریس ( Project Grace ) به تست کننده های بتا داده شده است .

میانجی جدید طرح کلی و آشنای تاچ ویز را دارد اما آیکون های زیبا تری را در اختیار کاربر می گذارد . البته تغییرات دیگری نیز در این میانجی اعمال شده است . بعضی از این بهینه سازی ها عبارتند از یکپارچه سازی Action Memo یا S Note در یک اپلیکیشن با نام Notes و ...

5-    داشتن سیر افت بهای آهسته تر

سال گذشته همین موقع نوت 4 نصف ارزش قیمتی خود را از دست داده بود در حالی که قیمت نوت 5 تنها ده درصد کاهش داشت . گوشی های آیفون چنین وضعیتی را از نظر قیمتی ندارند با وجود این می توان گفت که تغییر گرایش سامسونگ در زمینه استفاده از فلز و شیشه به جای پلاستیک در شاسی یک محصول ، ارزش محصول ساخته شده را بسیار بیشتر می سازد . حتی بدون در نظر گرفتن نوت 7 هم می توان اطمینان داشت که این تغییر رویکرد ارزش فروش گوشی های سامسونگ را در بازار دست دوم بهتر می کند .  

6-    یک رنگ زیبا و جدید ، آبی مرجانی 

نوت 7 احتمالا در یک طرح رنگی جدید و زیبا وارد بازار می شود که هماهنگی خوبی با رنگ S Pen جدید نیز دارد . 

7-    اولین گوشی مجهز به محافظ نمایشگر گوریلا گلس 5

استفاده از نمایشگر منحنی شکل گلکسی S7 اج در نوت 7، 270 دلار خرج داشته است از این رو به سادگی می توان تصور کرد که سقوط یک نوت 7 هنگامی که نمایشگر آن به سمت زمین است چه حالی را در کاربر ایجاد می کند . 

کورنینگ ( Corning ) ، شرکت سازنده محافظ صفحه های گوریلا گلس می باشد . این سازنده اخیرا محافظ گوریلا گلس 5 را نیز وارد بازار کرده است . مدت کوتاهی بعد از عرضه این محصول یک منبع خبری کره ای اعلام کرد که احتمالا نوت 7 اولین گوشی هوشمندی است که این محافظ را بر روی نمایشگر خود دارد . اگر که این خبر صحت داشته باشد کاربران کمتر از سقوط نوت جدید خود نگران می شوند .
 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر