آیا 5 سال دیگر خودرو اپل را می‌بینیم؟

آیا 5 سال دیگر خودرو اپل را می‌بینیم؟

چندین سال است که شایعاتی پیرامون کمپانی اپل و کار بر روی ساخت یک خودرو الکتریکی به گوش می‌رسد. بسیاری بر این باورند که اپل در حال کار بر روی یک خودرو مستقل است اما از آنجایی که هیچ نشانه‌ای طی این سال‌ها از این قضیه دیده نشده است، برخی بر این باورند که اپل به دنبال عرضه محصولی خواهد بود که تا به حال شبیه به آن را تولید نکرده است.

چندین سال است که شایعاتی پیرامون کمپانی اپل و کار بر روی ساخت یک خودرو الکتریکی به گوش می‌رسد. بسیاری بر این باورند که اپل در حال کار بر روی یک خودرو مستقل است اما از آنجایی که هیچ نشانه‌ای طی این سال‌ها از این قضیه دیده نشده است، برخی بر این باورند که اپل به دنبال عرضه محصولی خواهد بود که تا به حال شبیه به آن را تولید نکرده است. گزارش‌های بی‌شماری از تیم‌های مختلف اپل در مکان‌هایی مخفی منتشر می‌شود اما هیچ شاهد عینی هنوز چنین قضیه‌ای را تأیید نکرده است. حال یک گزارش جدید با انتشار خود بر این ادعا استوار است که خودرو اپل را تا سال 2021 میلادی نخواهید دید!

چندی قبل منابع مختلفی ادعا می‌کردند که خودرو اپل تا سال 2020 میلادی وارد بازار خواهند شد اما اطلاعاتی که از گزارش اخیر به دست آمده خبر می‌دهد که این عرضه با تأخیری یک ساله همراه خواهد بود. جالب اینجاست که هیچ دلیلی نیز برای تأخیر احتمالی ذکر نشده است. این منابع گزارش می‌دهند که اطلاعات مربوطه توسط یکی از اعضای تیم مشغول کار بر روی خودرو اپل به دست آمده است. این فرد با تأکید بر آن که تلاش اپل برای عرضه اتومبیل خود در سال 2020 بوده است می‌گوید که با توجه به بررسی‌ها این زمان می‌تواند با تأخیری 1 ساله نیز همراه شود.
آیا 5 سال دیگر خودرو اپل را می‌بینیم؟

ما هنوز فاصله زمانی 5 ساله‌ای را تا عرضه احتمالی خودرو اپل خواهیم داشت. بنابراین خیلی چیزها می‌تواند در این لحظه و آن زمان تغییر کند. حتی طی این سالیان ممکن است هر زمانی پروژه متوقف شده و اپل از ادامه آن صرف نظر کند. در حال حاضر اطلاعات زیادی در خصوص این خودرو در دست نیست. به گفته‌ی کارشناسان این حوزه که در رأس آن ایلان ماسک قرار دارد، بر این باورند که اپل در حال کار بر روی یک خودرو الکتریکی است. حتی بسیاری از این افراد می‌گویند که اپل به موفقیت‌های زیادی در این پروژه دست یافته و قصد دارد تا سیستم رانندگی خودکار را بر روی این اتومبیل تعبیه کند. به هر حال زمان می‌تواند بهترین منبع برای راست و یا دروغین بودن این خبر باشد!

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر