مدیرعامل شیائومی پردازنده و دوربین دوگانه ردمی پرو را تأیید کرد

مدیرعامل شیائومی پردازنده و دوربین دوگانه ردمی پرو را تأیید کرد

چندین روز پیش بود که اخباری در خصوص تلفن معرفی نشده شیائومی ردمی پرو (Xiaomi Redmi Pro) به بیرون درز پیدا کرد و مشخص شد که این محصول در تاریخ 27 جولای رونمایی خواهد شد.

سه روز پیش بود که این کمپانی تیزرهای تبلیغاتی را از این محصول منتشر کرد که اطلاعاتی حاوی بدنه فلزی، پردازنده 10 هسته‌ای، دوربین دوگانه و همچنین صفحه نمایش OLED موجود در شیائومی ردمی پرو را تأیید کرد. اینک مدیرعامل شیائومی آقای «لی جون» رسماً نام پردازنده به کار رفته در این محصول را افشا کرده و توضیحاتی در خصوص دو دوربین پشتی به کار رفته در آن ارائه کرده است.

    پردازنده هلیو X25

اول از هر چیزی آقای جون این موضوع را اعلام کرده‌اند که ردمی پرو (Xiaomi Redmi Pro) از یک پردازنده 10 هسته‌ای Helio X25 بهره می‌برد. ما کمی تردید داشتیم که این تلفن هوشمند از پردازنده‌ی ضعیف‌تر هلیو ایکس 20، نسل گذشته‌ی ایکس 25 بهره‌مند باشد اما این مهر تأیید نشان می‌دهد که شیائومی قصد دارد تا محصول خود را با سرعتی مناسب روانه بازار کند. همراه با تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید او از طرفداران خود که از پرچم‌داران دیگر حاوی چیپست هلیو ایکس 25 استفاده می‌کنند پرسید که از چه محصولاتی استفاده می‌کنند؟ محبوب ترین گزینه‌هایی که کاربران اعلام کرده بودند مدل‌های پرو 6 و Le 2 Pro بوده است. بنابراین به نظر می‌رسد که ردمی پرو در تلاش خواهد بود تا با این محصولات نسبتاً قدرتمند به رقابت بپردازد. درست یک ساعت بعد وی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی Weibo این سؤال را از طرفداران خود کرد:

    برخی از تلفن‌های هوشمند از دو دوربین جهت گرفتن عکس استفاده می‌کنند؛ شما اسم این تکنولوژی را چه چیزی می‌گذارید؟

او سه گزینه را پیش روی مخاطبین خود قرار داده بود که شامل دو دوربینه، دو لنزه و دوربین دوگانه بود. بدون شک وی قصد داشته تا به نوعی وجود دو دوربین در قاب پشتی شیائومی ردمی پرو را تأیید کرده باشد. اینک با توجه به اطلاعات انتشار یافته در بالا ما در انتظار آن هستیم که اطلاعات دیگری نظیر سایز صفحه نمایش، رم، حافظه، وجود احتمالی اسکنر اثر انگشت و سایر مشخصات این محصول نیز به بیرون درز پیدا کند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر