تبلیغات تلویزیونی ویندوز10 کودکان خوشحال را نشان می دهد

تبلیغات تلویزیونی ویندوز10 کودکان خوشحال را نشان می دهد

تبلیغات تلویزیونی ویندوز10 کودکان خوشحال را نشان می دهد

زمان تقریبی سه تبلیغ ذکر شده 15 ثانیه است.

یکی از این تبلیغات برای نشان دادن چگونگی شناسایی چهره توسط سیستم ویندوز هلو Windows Hello است. Windows Hello برای سیستم عامل ویندوز10 امکان تشخیص هویت کاربران را از طریق شاخص های زیستی را فراهم می کند. به گونه ای کار می کند شما برای ورود به رایانه و ویندوز 10 می توانید از یکی از روش های اثر انگشت، تشخیص چهره و عنبیه ی چشم استفاده کنید.با استفاده از قابلیت Windows Hello، شما می توانید تنها با نشان دادن چهره خود به دوربین رایانه و یا قرار دادن انگشت خود بر روی اسکنر اثر انگشت، به راحتی شناسایی شده و وارد محیط ویندوز شوید. استفاده از این قابلیت در مقایسه با تایپ رمز عبور راحت تر بوده و ضریب امنیتی بالاتری دارد. این قابلیت سیستم را قادر می سازد تا هنگام استفاده از برنامه های مهم، داده های سازمانی و داده های آنلاین نیازی به رمز عبور نداشته باشید.

 

دومین تبلیغ نشان می دهد که چگونه "کورتانا"به کودکان در مورد جهان و دنیای پیرامونشان آموزش می دهد.

سومین تبلیغ هم نشان می دهد که چگونه کاربران می توانند از بروزر "مایکروسافت اج"استفاده کنند. مایکروسافت اجMicrosoft Edge نام مرورگر جدید مایکروسافت می ‌باشد. مایکروسافت اج جایگزین اینترنت اکسپلورر در ویندوز ۱۰ می ‌باشد. مرورگر مایکروسافت اج (اسپارتان اسبق) بسیار سبک‌تر از اینترنت اکسپلورر است و شباهت بسیاری به کروم و فایرفاکس دارد، هر چند همچنان از موتور رندرینگ Trident و Chakra JavaScript ویژهٔ خود استفاده می‌کند. اسپارتان به گونه‌ای طراحی شده تا هرگونه یادداشت برداری و دسترسی به آن را آسان نماید. به راحتی یادداشت برداشته و برای دوستان یا همکارانتان بفرستید. این یادداشت‌ها در فضای ابری وان‌درایو ذخیره شده و به راحتی با هر مرورگر و در هر پلتفرم دیگری در دسترسند. همچین کورتانا در این مرورگر تلفیق شده تا بتوان با این دستیار کارهای صوتی مانند استفاده از نوار ابزار، جستجو و... را انجام داد. از دیگر ویژگی‌های مایکروسافت اج می‌توان به ایجاد تب‌های گروهی اشاره داشت. مایکروسافت اج در ویندوز ۱۰ به‌عنوان مرورگر پیش‌فرض بر روی رایانه و تلفن‌همراه سرویس می‌دهد. این مرورگر با با موتور «Edge» که از موتور Trident انشعاب یافته است «برای ایجاد ویژگی همکاری با وب مدرن» طراحی شده است. موتور تازهٔ «Edge» به‌صورت پیش‌فرض در سراسر ویندوز ۱۰ استفاده می‌شود از جمله اینترنت اکسپلورر و صفحه‌های وبی که می‌توانند در موتور MSHTML پیشین رندر شوند. اینترنت اکسپلورر در کنار مایکروسافت اج به کار خود ادامه می‌دهد و ارائه می‌شود.

 

البته تبلیغ چهارمی هم هست که شامل خلاصه ای از هر سه تبلیغ است و مدت زمان آن 30 ثانیه می باشد.به هر مایکروسافت از امروز کمپین تبلیغات تلویزیونی خود را برای ویندوز 10 آغاز کرده است و باید گفت از ترفند جذابی برای معرفی ویندوز10 استفاده کرده.با این که حضور کودکان برای پدیده ی تازه ای نیست اما باید اعتراف کرد مایکروسافت به موقع به طرز جذابی از آن استفاده کرده است.باید دید آیا کمپین تبلیغاتی ویندوز 10 که با قدرت خوبی شروع به کار کرده است تا 29 جولای،چگونه نظرات کاربران سیستم عامل ها را به خود جلب می کند.

 
ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر