تبلیغ تازه ی "سرفیس 3" با شعار بازگشت به مدرسه

تبلیغ تازه ی "سرفیس 3" با شعار بازگشت به مدرسه

سرفیس پرو ۳ با قابلیت حمل آسان تبلت و به قدرت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری لپ‌تاپ تلاش مایکروسافت برای تحقق این امر است.حالا بعد از چند ماه مایکروسافت تبلیغ جدید برای این محصول منتشر کرده است.

 

سرفیس پرو ۳ با قابلیت حمل آسان تبلت و به قدرت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری لپ‌تاپ تلاش مایکروسافت برای تحقق این امر است.حالا بعد از چند ماه مایکروسافت تبلیغ جدید برای این محصول منتشر کرده است.ممکن است این کار برای تلنگر تازه ای به بازار باشد.همچنین گرم تر کردن بازار مایکروسافت که این روزها با ویندوز10 سر و صدای زیادی به پا کرده است.تبلیغ جدید سرفیس 3 نشان می دهد که چگونه دانشجویان و دانش آموزان می توانند این تبلت ها را جایگزین لپ تاپ های معمولی کنند.همچنین این تبلیغ نشان می دهد که دانشجویان یا دانش آموزان چگونه می توانند نسخه ی آپدیت شده ی One Not را در کلاس های خود استفاده کنند و هم زمان با سخنرانی استادشان یادداشت برداری کنند.

همچنین در این تبلیغ چگونگی استفاده از قلم های سرفیس برای یادداشت برداری نشان داده می شود.به علاوه فیلم برداری مستقیم از کلاس ها هنگامی که استاد درس می دهد ایده ی جالبی است که نظر دانشجویان را به خود جلب می کند.در این تبلیغ تمرکز بر روی قابلیت های قلم و ورژن جدید One Not است.یادداشت هایی که دانش اموزان از گفته های استد بر می دارند به صورت pdf  و تکست ذخیره می شود و می توانند بعدا به آن ها موارد دلخواهشان را اضافه کنند.

مایکروسافت در این پروژه ی تبلیغاتی دانشجویان موسیقی را نیز هدف قرار داده و نشان می دهد که آن ها چگونه می توانند با استفاده از این تبلت ها نت نویسی کنند و یا نت های خود را تنظیم و یا تغییر و اصلاح کنند. این ویژگی برای دانشجویان موسیقی از طریق اپلیکیشن StaffPad امکان پذیر است.این برنامه به آهنگسازان این اجازه را می دهد تا نت های موسیقی را بر روی صفحه نمایش بنویسند و برنامه به طور خودکار نت های موسیقی را به شکل نت های تایپ شده درآورد. کاربران می توانند نت های خود را ویرایش کنند، به آن ها گوش دهند، آن ها را به اشتراک بگذارند و یا حتی از نت های پرینت بگیرند.از این برنامه به عنوان “خط شکن” از سوی موسیقی دانانی که واقعا منتظر برنامه ای برای تشخیص درست دستخط بود اند، یاد شده است. بسیاری از آهنگسازان هنوز از کاغذ و قلم استفاده می کنند، بنابراین می توانیم از این برنامه به عنوان یک وسیله ی دیجیتال جذاب یاد کنیم.

 
ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر