دوربین اصلی و رم گلکسی نوت 7 تایید شد !

دوربین اصلی و رم گلکسی نوت 7 تایید شد !

گلکسی نوت 7 صرف نظر از چند ویژگی متمایز کننده خود ، شباهت زیادی به گلکسی S7 دارد . این فبلت در واقع از نظر مشخصات فنی و سبک طراحی به نحوی بردار دو قلوی گلکسی S7 ادج محسوب می شود .

ابتدا شایعه شده بود که نوت جدید با یک رم 6 گیگابایتی LPDDR4 وارد بازار می شود اما لیست منتشر شده جدید نشان داده است که سامسونگ در این فبلت از یک رم 4 گیگابایتی استفاده کرده است ؛ بنابراین تنها در صورتی که به دنبال یک گوشی بزرگ تر با ویژگی های جدید هستید ، توصیه می شود که گلکسی S7 ادج خود را عوض کنید .

لیست منتشر شده در سایت زائوبا ( Zauba ) همچنین تایید کرده است که گلکسی نوت 7 به یک دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی مجهز می باشد که احتمالا همان دوربین گلکسی S7 است . این جزییات جدیدترین مطالبی هستند که در مورد فبلت جدید سازنده کره ای منتشر شده با وجود این توصیه می شود که مانند همه شایعه ها تا زمان رونمایی محصول با چاشنی تردید به آن ها نگاه کنید . 

منبع خبر: nextpowerup

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر