بازی ها و نرم افزارهای برتر هفته

بازی ها و نرم افزارهای برتر هفته

افرادی که با دنیای گوشی های هوشمند در ارتباط هستند همیشه به دنبال جدیدترین و برترین نرم افزارهای عرضه شده در بازار می باشند . حال نکته ای که باید مد نظر قرار داد این است که سازندگان هر هفته نرم افزارهای جدیدی را وارد بازار می کنند اما همه این نرم افزارها کارایی بالایی ندارند و از طرفی تست کردن تمام نرم افزارهای جدید کاری زمان بر است . در این خبر به معرفی برترین نرم افزارهایی که در طول هفته گذشته وارد بازار شده ، پرداخته شده است .

بیت موجی ( Bitmoji )

پلت فرم های پشتیبانی کننده : اندروید و iOS
بیت موجی نرم افزاری است که کاربر را قادر می سازد تا بر اساس چهره و ظاهر خود ایموجی بسازد . این نرم افزار در این پروسه ابزارهای مختلفی را در اختیار کاربر قرار می دهد . سازندگان بیت موجی هم اکنون با ارائه یک بروزرسانی جدید نرم افزار خود را با نرم افزار اسنپ چت یکپارچه کرده اند از این رو کاربران می توانند از طریق شبکه اجتماعی اسنپ چت وارد اکانت بیت موجی خود شوند و یا با استفاده از اسنپ چت استیکرهای خود را برای مخاطبانشان بفرستند . بیت موجی از طریق اسنپ چت امکان چسباندن استیکرها به تصاویر و فیلم ها را نیز برای کاربران فراهم می سازد .

سوئیفت موجی ( Swiftmoji )

پلت فرم های پشتیبانی کننده : اندروید 
سوئیفت موجی صفحه کلید جدیدی از طرف سازنده نرم افزار سوئیفت کی است . ایده اصلی ساخت این نرم افزار گذاشتن ایموجی های مختلف در اختیار کاربر می باشد . سوئیفت موجی می تواند ایموجی هایی را که به طور مکرر توسط کاربر مورد استفاده قرار می گیرند نیز در یک ردیف جداگانه ارائه کند . این نرم افزار به قابلیت های دیگری نظیر پشتیبانی تم و پیشنهاد کردن و تصحیح سازی عبارت ها و ایموجی ها در هنگام تایپ کردن یک پیام نیز مجهز است . در صورتی که در پیام های خود تا حد زیادی از ایموجی های مختلف استفاده می کنید توصیه می شود که سوئیفت موجی را روی گوشی خود نصب کنید .

داتس اند کو ( Dots & Co )

پلت فرم های پشتیبانی کننده : اندروید و iOS
داتس اند کو یک بازی نقطه سازی رنگارنگ است که در آن کاربر باید نقاط هم رنگ را در کنار هم بچیند . تعداد دفعاتی که کاربر شانس گذراندن یک مرحله را دارد محدود است و به همین دلیل هیجان خاصی در این بازی ایجاد می شود . 

دیپ یو ( diep.io )

پلت فرم های پشتیبانی کننده : اندروید و iOS
دیپ یو یک بازی جدید از طرف سازندگان بازی آگار یو ( Agar.io ) می باشد . در این بازی کاربر باید به جای جذب کردن دیگر کاراکترها با تانک های خود به آن ها صدمه بزند . شما در این بازی باید با از میان برداشتن دشمنان خود به بزرگ ترین قدرت منطقه مبدل شوید .

اتاق های دوم ( Rooms of Doom )

پلت فرم های پشتیبانی کننده : اندروید و iOS
این محصول جدیدترین بازی ساخته شده توسط سازندگان بازی کراسی رود ( Crossy Road ) است . در این بازی کاربر نقش یکی از مینیون های دکتر دوم را بازی می کند که باید از اتاق های تله گذاری شده عبور کند و زنده بماند . هرچه مینیون ها به مدت طولانی تری زنده بمانند امتیاز کاربر بالاتر می رود . کاربر می تواند با گذراندن مراحل مختلف این بازی اتاق ها و کاراکترهای جدیدی را باز کند . 

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر