فایرفاکس iOS بروزرسانی شد : جست و جوی قابل تنظیم و مصرف انرژی کم تر !

فایرفاکس iOS بروزرسانی شد : جست و جوی قابل تنظیم و مصرف انرژی کم تر !

طرفداران دو آتشه مرورگر دسکتاپ موزیلا فایرفاکس هم اکنون می توانند از نسخه جدید این نرم افزار در آیفون و آی پدهای خود هم استفاده کنند .

هم اکنون کاربران پلت فرم iOS می توانند برای استفاده از مرورگر موزیلا فایرفاکس در آیفون های خود دلایلی منطقی را بیان کنند زیرا به گفته یکی از منابع اطلاعاتی نسخه جدید این مرورگر در مقایسه با نسخه های قبلی از نظر مصرف انرژی باتری و مصرف توان پردازشگر به میزان 30 و 40 درصد بهینه سازی شده است . این امر باعث شده که کاربر بتواند در طول مدت یک روز بدون شارژ کردن مجدد باتری از گوشی خود به راحتی استفاده کند . 

موزیلا مرورگر فایرفاکس iOS را طبق تکنولوژی مرورگر اصلی اپل ساخته است . این امر باعث شده که علی رغم وجود داشتن رقبایی نظیر مرورگرهای گوگل کروم ، اپرا و سافاری ، فایرفاکس جدید بتواند توجه کاربران بیشتری را به خود جلب کند . از قابلیت های جدید این مرورگر می توان به همگام سازی رمزها و تاریخچه جست و جوی در گوشی و رایانه اشاره کرد .

فایرفاکس تا به حال حضور کم رنگی در صنعت ساخت نرم افزار برای گوشی های موبایل داشته است . این سازنده هم اکنون مشغول ساخت پلت فرم خود برای گوشی های موبایل می باشد تا بتواند تجربه بهتری را از وب گردی در اختیار کاربران بگذارد .

برخی از ویژگی های نسخه جدید مرورگر موزیلا فایرفاکس iOS :

-    امکان اضافه سازی موتورهای جست و جوی قابل تنظیم نظیر Craigslist ، eBay و ویکی پدیا برای داشتن دسترسی آسان تر به آپش های جست و جوی بیشتر .
-    امکان باز کردن مجدد سربرگ های بسته شده .
-    ارائه یک روش ساده تر برای استفاده از سربرگ های باز شده .
-    ارائه یک منوی جدید که دسترسی کاربر را به ابزار کاربردی ساده تر می سازد .
-    ارائه یک کلید خانه برای بازگرداندن سریع کاربر به صفحه خانه .

منبع خبر: cnet

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر