اولین آگهی بازرگانی رسمی نوت 7 ؛ برخی از ویژگی ها تایید شدند !

اولین آگهی بازرگانی رسمی نوت 7 ؛ برخی از ویژگی ها تایید شدند !

موسسه Samsung Mobile Korea بالاخره اولین آگهی تجاری رسمی گلکسی نوت 7 را در فضای رسانه ای منتشر کرد .

این گوشی هوشمند در روز دوم ماه اوت ( 12 مرداد ) در معرض عموم قرار می گیرد و تا به حال منابع خبری متعددی جزییات زیادی را در مورد آن منتشر کرده بودند اما با وجود این خبری که امروز توسط Samsung Mobile Korea منتشر شده اولین آگهی تایید شده رسمی سامسونگ می باشد . 

این آگهی نمای جلوی نوت جدید را به طور کامل نشان نمی دهد اما برخی از ویژگی های این محصول را به خوبی تایید می کند . اولین ویژگی هایی که در این آگهی به چشم می خورند به اسکنر اثر انگشت و الگوی باز کردن قفل دستگاه تعلق دارند و البته با توجه به این که منابع خبری متعددی تا به حال الگوهای پیچیده زیادی را نشان داده اند می تواند گفت که ظاهرا سامسونگ می خواهد از اسکنر عنبیه چشم نوت 7 یک اسطوره بسازد ، در هر حال می دانیم که کاربران می توانند در صورت تمایل اسکنر عنبیه چشم نوت 7 را غیر فعال سازند .

آگهی جدید علاوه بر این تایید می کند که گلکسی نوت 7 اولین محصول از سری محصولات نوت سامسونگ می باشد که در مقابل آب مقاوم است ، البته هنوز نمی توانیم با اطمینان بگوییم که نوت 7 رده بندی IP68 را دارد هرچند که با توجه به تجهیزاتی مانند S Pen ، احتمال برخورداری از این مشخصه تا حد زیادی وجود دارد . در این آگهی علاوه بر این نشان داده شده که دوربین سلفی نوت 7 به یک فلش LED نیز مجهز می باشد .  

گلکسی نوت 7 جدیدترین محصول پرچم دار سامسونگ می باشد که تا به حال توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است . این محصول به نوعی از بروز تغییراتی در سبک طراحی سامسونگ خبر می دهد .

 

منبع خبر: androidauthority

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر