عرضه اپل مک بوک با پورت نوع C

عرضه اپل مک بوک با پورت نوع C

اولین نوت بوک مجهز به پورت USB نوع C اپل یک مک بوک 12 اینچی است که تنها دارای همین نوع پورت است و برخی به همین دلیل معتقدند این مک بوک سازگاری کمی با سایر محصولات موجود دارد.

اولین نوت بوک مجهز به پورت USB نوع C اپل یک مک بوک 12 اینچی است که تنها دارای همین نوع پورت است و برخی به همین دلیل معتقدند این مک بوک سازگاری کمی با سایر محصولات موجود دارد. با وجود اینکه یک موج تغییر همگانی به سمت پورت نوع C در بین دستگاه‌های هوشمند دیده می‌شود اما مدتی طول می‌کشد تا این نوع درگاه بین تمامی دستگاه‌ها همه گیر شود.

با این حال به نظر می‌رسد اپل قصد دارد این مسیر را ادامه دهد و اکنون طبق گزارشات منتشر شده، این کمپانی در سال جاری یک مک بوک دیگر همراه با پورت USB نوع C عرضه می‌کند. البته هنوز مشخص نیست این مک بوک جدید در زیر شاخه مک بوک پرو قرار خواهد گرفت یا اینکه عضوی از مک بوک ایر خواهد بود که به ویژگی پورت USB نوع C مجهز می‌شود. از آخرین به روز رسانی هر دو سری مدت زمان زیادی گذشته و اضافه کردن پورت USB نوع C می‌تواند یک راه مناسب برای نوآوری در نوت بوک های این دو سری باشد.

یکی از دلایلی که اپل را به استفاده از پورت USB نوع C در مک بوک های خود علاقه مند کرده است امکان نازک‌تر کردن مک بوک ها با استفاده از این نوع پورت است و میدانیم که اپل علاقه زیادی به محصولات باریک و ظریف دارد.

در همین رابطه پیش از این شایعاتی درباره مک بوک پرو جدید اپل منتشر شد که نشان می‌داد نسل آینده مک بوک پرو از نوار لمسی OLED به جای ردیفی از کلیدهای عملکردی استفاده می‌کند و یک سنسور لمسی شناسایی اثر انگشت نیز به جای دکمه پاور در این مدل قرار گرفته است که امنیت بیشتری به کاربر ارائه می‌دهد.

با این حال تاکنون هیچ کدام از این شایعات به تأیید رسمی نرسیده‌اند بنابر این برای آشنایی بیشتر با مک بوک های نسل آینده اپل همچنان باید منتظر بمانیم.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر