به تاخیر افتادن عرضه بازی پوکمون گو پلاس

به تاخیر افتادن عرضه بازی پوکمون گو پلاس

شرکت نینتندو اعلام کرد عرضه پوکمون‎گو پلاس طبق برنامه اعلام شده پیش نخواهد رفت و این محصول در اواخر شهریور ماه یا کمی دیرتر عرضه می‎شود.

شرکت نینتندو اعلام کرد عرضه پوکمون‎گو پلاس طبق برنامه اعلام شده پیش نخواهد رفت و این محصول در اواخر شهریور ماه یا کمی دیرتر عرضه می‎شود. پلاس یک دست‎بند بلوتوث است که طراحی آن از بازی پوکمون‎گو الهام گرفته شده و به کاربران این امکان را می‎دهد بدون استفاده از گوشی‎های خود پوکمون‎ها را شکار کنند. شاید تاخیر در عرضه این دست‎بند خبر ناخوشایندی برای بسیاری از کاربران باشد زیرا می‎تواند تجربه این بازی را به طور کامل تغییر دهد.

چندی قبل نینتندو پیش فروش دست‎بند پلاس را با قیمت 35 دلار آغاز کرد و حال کاربران می‎توانند سفارش خود را لغو کنند یا مدت زمان بیشتری در انتظار آن بمانند. با محبوبیت فعلی بازی پوکمون‎گو در کشور آمریکا، نینتندو باید تمام تلاش خود را برای حداکثر استفاده از بازار ایجاد شده انجام دهد. اگرچه کاربران این بازی بسیار زیاد هستند ولی نمی‎توان بر روی ادامه روند محبوبیت آن در ماه‎های آینده حساب باز کرد.

insertاین شرکت بازی‎سازی باسابقه هم چنین خبر از عرضه نسل بعدی کنسول خود با نام NX در اواخر شهریور ماه داده است. بر اساس گزارشات درز کرده این محصول به چیپ Tegra ساخت Nvidia مجهز و ترکیبی از یک کنسول دستی و ست‎آپ باکس است. شاید نینتندو بتوانند با ادامه روند موفقیت فعلی خود و عرضه محصولات جدید ضررهای مالی اخیر خود را جبران کند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر