چرا حتی اگر عاشق کتاب واقعی هستیم باید کیندل بخریم؟

چرا حتی اگر عاشق کتاب واقعی هستیم باید کیندل بخریم؟

کتاب خوان کیندل راهی بسیار عالی برای خواندن کتاب در دوران ماست. با این دستگاه نه تنها می توانید یک کتاب خانه بزرگ را همیشه همراه خود داشته باشید، می توانید کارهای بسیار زیاد دیگری نیز انجام دهید.

اگر شما هم از عاشقان کتاب خواندن هستید، حتما اتاق شما هم پر از کتاب های قطور و خاک خورده ای است که روی هم ، بدون نظم و ترتیب قرار گرفته اند و دیگر حتی دیگر حوصله ندراید آن ها را مرتب کنید. 
بیشتر کسانی که کتاب می خوانند عاشق کتاب های واقعی هستند، و اکثرا روی کتاب های کاغذی تاکید دارند. 
اما اگر از کیندل استفاده کنید، نظر شما نیز تغییر می کند و درمیابید که کیندل آینده دنیای خواندن است. 

استفاده از کیندل لذت بخش است
کیندل استور را فراموش کنید. راحتی محض این که صدها کتاب را روی دستگاهی به قطر یک مداد داشته باشید را نیز فراموش کنید. سخت افزار زیبا و خوش ساخت و مستحکم آن را فراموش کنید.دلیل اصلی که باید کیندل بخرید این است که استفاده از آن بسیار لذت بخش است. 


در جلو و مرکز آن یک صفحه نمایش E-Ink وجود دارد که می توان آن را شاهکار مهندسی نامید. درست مانند کلمات پرینت شده روی یک برگه کاغذ است و برعکس بسیاری از صفحات نمایش کامپیوترها و تبلت ها، در نور خورشید نیز قابل خواندن می باشد. در آخرین نسخه صفحه نمایش E-Ink آمازون صفحه خیلی زود رفرش می شود، در نتیجه تقریبا هیچ تاخیری وجود ندارد. در مدل های قدیمی این یک مشکل تا حدی وجود داشت. کیندل می تواند تا هفته ها با مصرف پایین خود کار کند. ( کیندل اوسیس تا ماه ها نیز دوام می آورد). 
علاوه بر این، برخلاف کتاب های قدیمی قاتل درختان نیازی نیست نگران تا شدن برگه ها و یا گم شدن برگه وسط کتاب باشید. لازم نیست نگران این باشید که کتاب از دستتان بیوفتد و جایی که مشغول خواندن آن بودید را فراموش کنید. 
شما می توانید قسمت های مهم را هایلایت کنید و یا به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید نقل قول هایی که دیگران هالیالت کرده اند را نیز ببینید. با این کار قسمت هایی که از یک کتاب که از چشم شما دور افتاده بودند را می بینید. 
کیندل باعث می شود که خیلی بیشتر کتاب بخوانید. 

کیندل برای شب زنده داران عالی است
بسیاری از ما نمی توانیم وقتی سوار بر هواپیما هستیم بخوابیم و مجبوریم که چراغ مخصوص مطالعه را روشن کنیم  و یا ناچاریم لامپ اتاق را خاموش کنیم چرا که سایرین خواب هستند اما نمی توانیم بخوابیم. اما دیگر مجبور نیستیم که لامپ را روشن کنیم تا بتوانیم کتاب بخوانیم. کیندل پیپر وایت چهار ال ای دی کوچک زیر قاب پلاستیکی سیاه خود دارد که با توجه به نور مورد نیاز تنظیم می شود. اگر یک کتاب را تمام کنید و یا بخواهید یک کتاب دیگر بخوانید، می توانید با استفاده از فضای ذخیره سازی یک یک کتاب دیگر انتخاب کنید. 


نکته بهتر این است که به این دلیل که این لامپ های ال ای دی نور سفید طبیعی تولید می کنند مستقیم توی چشم نمی زند و می توانید بدون این که به خوابتان لطمه بزند مطالعه کنید. 

هنوز هم می توانید کتاب بخرید
یکی از لذت بخش ترین کارهای دنیا کتاب خریدن است. 
داشتن کیندل مانع کتاب خریدن نمی شود. کیندل استور جایی است که شما می توانید در آنجا هر چقدر می خواهید به دنبال کتاب بگردید و آن ها را دانلود کنید. 
برای تازه کارها، کیندل بیشتر از چیزی که تصورش را بکنید کتاب دارد. چیزی حدود 5 میلیون که دیوانه کننده است و اگر  کیندل ها 3G داشته باشید دیگر نیازی به دسترسی به وای فای نخواهید داشت. می توانید در سفر، کنار دریا یا هرجایی باشید و هنوز به کتاب هایی که می خواهید دسترسی داشته باشید. 


هر روز آمازون تعدادی از رمان های پر فروش و کتاب های معروف را به حراج می گذارد. واقعا از بعضی از آن ها نمی توان گذشت. قیمت بعضی از این کتاب ها بسیار پایین است. 

گود ریدز کیندل شما را اجتماعی می کند
در سال 2013 شبکه اجتماعی مبتنی بر کتاب گودریدز را به مبلغی نامعلوم خرید. گرچه ابتدا در میان جامعه گودریدز جنجال خیلی شدیدی ایجاد شد، اما آمازون موفقیت زیادی با خریدن این وبسایت به دست آورد. البته تنها چیزی که تغییر کرده است ایجاد پشتیبانی آمازون برای کیندل است. 


می توانید ببینید که دوستانتان چه چیزی می خوانند، می توانید نقل قول هایی که به نظرتان جذاب هستند را به اشتراک بگذارید و بر اساس چیزهایی که قبلا خوانده اید به شما کتاب پیشنهاد می کند. 

کیندل بخرید
کیندل عالی نیست، اما مزایای آن بسیار بیشتر از معایب آن است. و به نظر بیشتر مردم کیندل راهی ایده آل برای کتاب خوانی در زمان ماست. 
کتاب خواندن روی کیندل پیپر وایت بسیار لذت بخش است ، طول عمر بالا و ظرفیت بالای آن یکی از بهترین راه ها برای کتاب خوانی است. 
پس منتظر چه هستید؟ همین امروز یک کیندل بخرید!

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر