گوگل گزینه هایی را جهت اصلاحات کلی Google Map می افزاید.

گوگل گزینه هایی را جهت اصلاحات کلی Google Map می افزاید.

گوگل درحال اطمینان یافتن از به روز بودن و کامل بودن عملکرد نقشه هایش است .

کمپانی گوگل گفت: گوگل درحال اطمینان یافتن از به روز بودن و کامل بودن عملکرد نقشه هایش است .
گوگل در حال ساخت روشی آسان برای کاربران  Google Mapsاست که بتوانند مکان هایی را اضافه کنند یا اصلاحاتی را درمورد اطلاعات موجود در کسب و کار یا راهنمایی هایی در سرتاسر جهان پیشنهاد کنند.
گوگل همچنین یک روش جدید برای کاربران نقشه ها اضافه کرده است که اصلاحات اطلاعات موقعیت و کسب و کار را که توسط دیگران پیشنهاد شده است را بهبود ببخشد.
گزینه های جدید بخشی از تلاش گوگل است در جهت اطمینان یافتن از اطلاعاتی تهیه شده از نرم افزار نقشه های به روز شده و قابل فهم امکان پذیر.
بعلاوه این تغییرات جدید این امکان را فراهم می آورد که افرادی که با محله های خود آشنا هستند در تهیه ی اطلاعات دقیق و موثق درمورد مراجعات مکرر مختلف آنها و جواهرات مخفی شان, کمک کند. " Nirav Mehts"  مدیر محصول Google Maps  و Local Search  در وبلاگ کمپانی Google Msps نوشت. Mehta بیان کرد کمک های این چنین باید اطلاعات بسیار دقیق تر در کسب و کار، رستوران محلی و یا نقطه عطفی برای کاربران Google Search و Maps شود.
گزینه هایی برای اضافه کردن، ویرایش و تایید اطلاعات در دسترس کاربران iOS و اندروید قرار گرفت و جستجوی کاربران برای اطلاعات موقعیت و کسب و کار از طریق Google.com فراهم شد.
همچنین Mehta اشاره کرد که یک گزینه جدید "پیشنهاد اصلاح" این امکان را برای کاربران فراهم میکند که بعنوان مثال اطلاعاتی شبیه محیط کلی یک رستوران یا اینکه آیا غذای گیاهی سرو میکند, یا صندلی در فضای باز دارد, را اضافه کنند. او اضافه کرد در دسترس بودن این اطلاعات میتواند به کاربران کمک کند که انتخاب های آگاهانه تری در مورد کسب و کار و مکان هایی که بیشتر مورد توجه آنها هستند داشته باشند. یک گزینه جدید توسط دیگران پیشنهاد شده است که بطور متداول برای کاربران برنامهGoogle Maps  روی سیستم اندروید در دسترس است همچنین برای کاربران اندروید و ios  جهت جستجوی Google در موبایل در دردسترس است.
برخی کاربران اکنون گزینه ی قابل کلیک "Someone suggested new info" را میتوانند ببینند که اخطاری است برای کسب و کار و یا نشانه های که در آن یک فرد ممکن است اطلاعات جدید اضافه کرده باشد و یا پیشنهاد ویرایش اطلاعات موجود را بدهد.
کاربرانی که بر روی اخطار کلیک میکنند در صورتی که اطلاعات جدید دقیق باشد فرصتی برای بررسی دوباره پیدا میکنند. تغییراتی که مقدار کافی رای دزیافت کند بر روی نقشه منتشر خواهد شد.  Mehtaهیچ جزییاتی در مورد تعداد رای هایی که باید برای تغییر پیشنهاد شده ی کاربر کسب شود و در نقشه مورد قبول واقع بشود ارائه نمیکند.
در گذشته Google دارای مشکل کمبود جامعه در Google maps را داشته است. سال گذشته شرکت مجبور شد که اصلاحات آتی را تعلیق کند, این تصمیم بعد از آنکه برخی کاربران در سرویس Map marker شروع به سو استفاده از اطلاعات بیهوده که در Google Map بود کردند. قابل توجه ترین آن تصویر نشان دادن یک ربات Google Android که در حال ادرار کردن بر روی آیکون Apple بود.
در آن زمان Pavothra Kanakarajan عضو تیم Google Map Marker این حرکت به تعلیق درآوردن یک کاربر میانه رو را در صورت لزوم برای حفظ تمامیت ارضی از اطلاعات ارائه شده توسط Google Maps  توصیفکرد.
این شرکت بعد از بکارگیری آنچه که توصیف شد تحت عنوان مکانیزم های هوشمند برای پیشگیری از سو استفاده های کاربر,  مجددا Map Marker را برای اصلاحات حدود دو ماه دیگر راه اندازی کرد.
  پس از تعلیق موقت ویژگی های جامعه  در Map Marker سال گذشته،  Google نیز تعداد زیادی به اصطلاح Regional Leads  که مسیولیت بررسی اصلاحات و تغییرات ارایه شده توسط کاربران را از طریق Map Marker  به عهده دارند اضافه نمود.

مجید دهنوی

مجید دهنوی

کارشناس ارشد مهندسی شیمی علاقمند به یادگیری زبان های خارجه, فوتبال و موسیقی می باشد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر