5 نرم افزار رایگان برای تبدیل عکس به تصویر هنری در اندروید، iOS، و یا وب

5 نرم افزار رایگان برای تبدیل عکس به تصویر هنری در اندروید، iOS، و یا وب

از وقتی که اینستاگرام آمده، ایده اضافه‌کردن فیلتر به عکس را در دست گرفته‌است. این فیلترها تنظیمات ساده‌ای دارند که روی روشنایی و کنتراست اثر می‌گذارند. در حال حاضر فیلتر جدیدی در اینترنت پخش شده که با آن می‌توانید سلفی‌های خود را به تصویر هنری تبدیل کنید. یا به عبارت دقیق‌تر، این فیلتر از سبک نقاشی هنرمندان معروفی همچون نقاشی جیغ ادوارد مونک و نبوغ هندسی پیت موندریان استفاده می‌کند.

اپلیکیشن‌های مختلفی وجود دارند که به‌طور رایگان این فیلترها را در اختیار شما قرار می‌دهند.


1.    پریزما(اندروید، iOS): بهترین اپلیکیشن دارای فیلتر هنری
به اپلیکیشن پریزما حتی در فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام هم اشاره شده است. استفاده از پریزما آسان است و قابلیت‌هایی دارد که بقیه‌ی اپلیکیشن‌ها ندارند. 

هنگامی که در پریزما یک عکس و یک فیلتر را انتخاب می‌کنید، آن فیلتر بلافاصله اعمال می‌شود(حدود 10-20 ثانیه) و پیش نمایشی از تصویر نهایی را مانند اینستاگرام به شما نشان می دهد.

سپس می توانید انگشت خود را به چپ یا راست ببرید تا شدت فیلتر را، از 0 تا 100 درصد تعیین کنید. نکته‌ی قابل توجه این است که در حال حاضر پریزما فقط برای iOS در دسترس است و تنها برای آیفون‌ها رایگان است. هزینه‌ی نسخه‌ی آی‌پد آن 2.99 دلار است.


لینک دانلود رایگان اپلیکیشن پریزما: برای اندورید | برای آیفون


2.    پیکازو(اندروید،iOS ): فیلتر هنری اختصای خودتان را بسازید!
پیکازو زودتر از پریزما به بازار عرضه شده است. پیکازو نه تنها برای تمام سیستم‌عامل‌ها رایگان است، بلکه با آن می‌توانید فیلتر اختصاصی خودتان را بسازید. ابتدا تصویری را از گالری گوشی‌تان انتخاب کنید و یا یک عکس جدید بگیرید.

بعد، یکی از نقاشی‌هایی که از قبل روی آن نصب شده را انتخاب کنید، و یا یک نقاشی سفارشی از گالری گوشی‌تان اضافه کنید. حتی به‌راحتی می‌توانید نقاشی‌های معروف آنلاین را پیدا کنید، و چیزی که منطبق با سلیقه‌تان است را انتخاب نمایید.


سپس آن را درون سرور پیکازو آپلود کنید، و بعد از چند دقیقه(حدود 5-10 دقیقه) فیلتر به تصویر شما اعمال می‌شود. 

 


لینک دانلود رایگان اپلیکیشن پیکازو: برای اندورید | برای iOS 

 

3.    دریم‌اسکوپ(وب): بدون وقفه، تصاویری با وضوح بالا
اگر می خواهید بدانید که پابلو پیکاسو چطور پرتره‌ی شما را می‌کشد، آن را در دریم‌اسکوپ بررسی کنید. این اپلیکیشن تحت وب از دیپ‌استایل برای استفاده می‌کند و سبک‌های مختلفی دارد که شما می توانید از آن ها به عنوان فیلتر استفاده کنید. در واقع پس از پریزما، دیپ‌استایل بزرگ‌ترین مجموعه سبک‌ها را دارد.


از همه مهمتر این‌که دیپ‌استایل تصاویرش را فشرده سازی نمی کند. شما می توانید عکسی با وضوح بالا را آپلود کنید و عکسی با وضوح بالا را پس بگیرید، در حالی که تمام اپلیکیشن های دیگر عکس‌ها را کوچکتر می‌کنند. اگر بخواهید این عکس‌ها را چاپ کنید نیاز به وضوح بالا دارید.

 

آدرس سایت دریم‌اسکوپhttps://dreamscopeapp.com/


4.    دیپ‌آرت(وب): ایجاد سبک های سفارشی
دیپ‌آرت اپلیکیشنی تحت وب است و با آن می‌توانید هر نقاشی‌ای که در اینترنت می‌بینید را به یکی از استایل‌های فیلتر تبدیل کنید. اگر تصویر فیلتر نشده فوق العاده‌ای را در اینترنت دیدید، آن را دانلود کنید و آن را به‌عنوان یک فیلتر در دیپ‌آرت ذخیره کنید.

سپس تصویر خود را آپلود کنید، فیلتر جدید را انتخاب کنید، و نتیجه را ببینید. توصیه می‌شود که در تب "آخرین تصاویر" از تصاویری که مردم ایجاد کرده‌اند ایده بگیرید. 

 

آدرس سایت دیپ‌آرت: https://deepart.io/


5. R/deepstyle(تحت وب): بررسی تمام چیزهایی که مربوط به فیلترهای هنری است


آیا می خواهید هر وقت یک اپلیکیشن جدید در دسترس قرار گرفت باخبر شوید؟ آیا اپلیکیشنی را می خواهید که با فیلم کار کند؟ آیا می خواهید بدانید که دیگران چه چیزی ایجاد می‌کنند؟ بورد بحث اینترنتی - Reddit – انجمنی برای بحث و گفت‌و‌گو در مورد این مسایل دارد.


در  R / deepstyle، شما از همه چیز مطلع می‌شوید: الگوریتم‌های جدید، مقالاتی در مورد چگونگی ساخت اپلیکیشن‌ها با نرم افزارهای موجود و گالری‌ها. این انجمن کاملآ با تمام جنبه‌های این تکنولوژی آشناست و بسیار مفید است، و حتی به شما پیشنهادات و انتقاداتی در مورد چگونگی ساخت تصاویر بهتر می‌دهد.

 

آدرس R / deepstyle: 

https://www.reddit.com/r/deepstyle/

 

 

 

منبع خبر: makeuseof

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر