تاسیس دفتر معتبرترین انتشارات علمی دندانپزشکی جهان در ایران

تاسیس دفتر معتبرترین انتشارات علمی دندانپزشکی جهان در ایران

بزرگترین و معتبرترین انتشارات علمی دندانپزشکی جهان، اولین دفتر خاورمیانه خود را در ایران افتتاح می‌کند.

به گزارش ایسنا،  انتشارات کوینتسنس آلمان 60 سال پیش توسط خانواده "هاز" در شهر برلین بنیانگذاری شد و با فعالیت وسیع بین‌المللی در زمینه نشر کتاب‌های علمی، نشریه‌های متعدد علمی، برگزاری کنگره‌های بین‌المللی و دیجیتال مدیا در تمام رشته‌های تخصصی دندانپزشکی توانست به رتبه اول انتشارات علمی دندانپزشکی در جهان دست پیدا کند.

کوینتسنس در حال حاضر با کمک نمایندگی‌های خود در 27 کشور جهان محصولات خود را به 24 زبان مختلف وارد بازار دندانپزشکی جهان می‌کند و بدین صورت سهم چشمگیری در انتقال و پیشرفت علم دندانپزشکی در جهان دارد.

دکتر بهنام شکیبایی، نماینده علمی قاره آسیا در مجمع جهانی انتشارات کوینتسنس در مونیخ آلمان با تائید این خبر اظهار کرد: طی توافق به دست آمده دفتر اختصاصی کوینتسنس پس از حضور رؤسای این انتشارات در تهران در ماه اکتبر 2016 (مهر - آبان 95) طی 6 ماه آینده راه‌اندازی خواهد شد.

این فوق تخصص جراحی‌های میکروسکوپی و کم تهاجمی ایمپلنتولوژی با اشاره به پیگیری‌های 6 ساله خود و ارائه یک کانسپت جدید جهت جلب اعتماد انتشارات کوینتسنس، اظهار کرد: حضور کوینتسنس در ایران، فعالیت اولین انتشارات علمی رده اول جهان در کشورمان را رقم خواهد زد که تاکنون به دلایلی مانند نبود "کپی رایت" و غیره حاضر به فعالیت در ایران نبودند.

وی در پایان تصریح کرد: ورود ایران به جمع خانواده بزرگ جهانی کوینتسنس بدون شک تاثیرات قابل ملاحظه‌ای بر پیشرفت علم دندانپزشکی و ایجاد روابط جدید بین‌المللی این رشته در کشورمان خواهد داشت.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر