گوشی های جدید هفته

گوشی های جدید هفته

در این هفته چند گوشی جدید و جالب وارد بازار شدند و نکته جالب این است که همه این گوشی ها را شرقی ها ساخته اند علی رغم این که یکی از آن ها لوگوی بلک بری را بر روی خود دارد . در این نوشتار به معرفی این گوشی ها پرداخته شده است .

شیائومی Redmi Pro

همه دستگاه هایی که در این لیست از آن ها نام برده شده توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده اند اما نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که ترتیب همیشه و در همه جا وجود دارد و دنیای گوشی های موبایل هم استثنا نیست . در میان این محصولات گوشی شیائومی Redmi Pro بیشترین توجه را به خود جلب کرده است . این دستگاه یک محصول رنج متوسط می باشد که در دو مدل وارد بازار شده است . 

Redmi Pro به یک دوربین دوقلو ( 13 و 5 مگاپیکسلی ) ، نمایشگر 5.5 اینچی 1080 پیکسلی OLED ، پردازشگر مدیاتک هلیو X25 / X20 ، رم 4 / 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 / 3 گیگابایتی مجهز می باشد . شیائومی در نظر دارد از تاریخ 8 اوت ( 18 مرداد ) مدل استاندارد این گوشی هوشمند را با قیمت 225 دلار و مدل پیشرفته را با قیمت 300 دلار وارد بازار کند . این گوشی هوشمند هم اکنون در چین قابل خریداری می باشد .

جیونی M6 

M6 مفهوم امنیت به زبان چینی می باشد . این گوشی هوشمند علاوه بر اسکنر اثر انگشت به یک تراشه امنیتی مجهز است که حفاظتی 10 لایه را در اختیار کاربر می گذارد . جیونی این محصول را در دو مدل پایه و پلاس وارد بازار کرده است . مدل پایه از یک نمایشگر 5.5 اینچی و باتری 5,000mAh و مدل پلاس از یک نمایشگر 6 اینچی 1080 پیکسلی AMOLED و باتری 6,020mAh بهره می برد . هر دو مدل به حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز شده اند و این قابلیت را دارند که دستگاه های دیگر را شارژ کنند . جیونی در ساخت این گوشی ها از جک صوتی 3.5mm استفاده نکرده است .

بلک بری DTEK50

DTEK50 محصولی است که به نظر می رسد باید به طور عمده خریداری شود ؛ مشخصه ای که هرگز جزیی از ویژگی های گوشی های حمل کننده برند بلک بری نبوده است . این محصول 300 دلاری درواقع همان آلکاتل آیدول 4 می باشد که تغییرات کوچکی در آن ایجاد شده است . DTEK50 دوربین سلفی ندارد اما همچنان همه نرم افزارهای بلک بری را در اختیار کاربران می گذارد .

شارپ بیسیو 2

سازنده این گوشی هوشمند در ساخت آن از مجموعه ای از کلیدهای فیزیکی استفاده کرده تا بتواند توجه همه کاربرانی را که زیاد پیام می دهند و یا تماس می گیرند ، جلب کند . این صفحه کلید به لامپ های داخلی LED نیز مجهز می باشد که در هنگام دریافت یک تماس و یا پیام خاموش و روشن می شوند و کاربر را مطلع می سازد . بیسیو 2 یادآور سنت های پیشین دنیای گوشی های موبایل است زیرا یک کاور کشویی را بر روی دوربین خود دارد ، مشخصه ای که برای اولین بار توسط شرکت سونی اریکسون در ساخت گوشی های موبایل مورد استفاده قرار گرفت . شارپ در مورد عرضه بین المللی این محصوب مطلبی را منتشر نکرده است اما به نظر می رسد که هنوز هم همه کاربران به خرید چنین محصولاتی علاقمند هستند . 

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر