عملکرد msi در نمایشگاه الکامپ شیراز

عملکرد msi در نمایشگاه الکامپ شیراز

امسال نمایندگی MSI در نمایشگاه الکامپ شیراز، با قدرت ظاهر شد. این نمایندگی چندین مدل از لپتاپ های برتر MSI را که از قوی ترین دستگاه های گیمینگ به شمار می روند، در این نمایشگاه عرضه کرد.

 


این لپتاپ ها از کارت گرافیکی های سری NVIDIA Geforce GTX 900M استفاده می کنند که عملکرد فوق العاده ای به نوت بوک ها می دهد. از دیگر ویژگی های این نوت بوک ها، NVIDIA G-Sync display است که پرش تصویر را حذف کرده و وقفه ورودی تصویر را به حداقل می رساند تا بهترین تجربه بازی را به ارمغان آورد. از سری نوت بوک های برتری که در این نمایشگاه عرضه شد، می توان به MSI GT 80 و MSI GT 72 اشاره کرد.


MSI GT 80 لپتاپ قدرتمندی با کیبوردهای مدل دسکتاپ است که قدرت بسیار بالایی در حوزه گیمینگ دارد. صفحه کلید این مدل همانند چند مدل پیشین MSI مجهز به تکنولوژی steelseries است. در این تکنولوژی می توان دکمه های کیبورد را به رنگ های مختلف درآورد و یا با تنظیم کلیدها و ادغام آنها، برای موارد خاص استفاده کرد که در بازی های کامپیوتری کاربرد بسیار دارد.


تجربه متفاوت دیگری که MSI در این نمایشگاه در اختیار علاقمندان به بازی قرار داد، واقعیت مجازی یا Virtual Reality بود. وضوح فوق العاده تصویر، قدرت بالای صدا در کنار واقعیت مجازی توانسته بود بسیاری را به سمت این غرفه جذب کند.

 

 


مدیر فروش منطقه ای MSI، آقای David Yang نیز در نمایشگاه حضور داشت. امین پیله چی، مدیر مارکتینگ MSI در ایران، در مورد برنامه های آتی MSI در کشورمان اعلام داشت که در طی چند هفته آینده تورنمت های بزرگ گیمینگ در اصفهان، مشهد و تهران صورت می گیرد که می تواند حضور MSI در ایران را مستحکم‌تر کند.

 

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

arash

دوشنبه, 11 مرداد 1395

لبتاپ acer گذاشتن جلوش خخخخخخخخخ

پاسخ

ثبت نظر