هری پاتر با انتشار نسخه ی آخر پایان یافت

هری پاتر با انتشار نسخه ی آخر پایان یافت

اگر از طرفداران هری پاتر هستید، آخر هفته ی هیجان انگیزی پیش رو دارید، با این حال می تواند کمی افسرده کننده باشد. نویسنده ی این مجموعه ی داستانی J.K رولینگ می گوید داستان پسر عزیز ما به اتمام رسیده است.

وی در سخن رانی خود در تئاتر کاخ والاتر (Palace Theatre) از هری پاتر (Harry Potter) و کودک نفرین شده (Cursed Child) به مطبوعات گفت: سفر هری در دو بخش از داستان موجب نزدیک کردن داستان به وقایع و معرفی شخصیت های جدید شده است.
رولینگ (Rowling) گفت: هری (Harry) طی این دو نمایش نامه به دو سفر بسیار طولانی می رود و بله به نظر من ما در انتهای این داستان قرار داریم. من بسیار هیجان زده هستم چرا که ادامه دادن آن بسیار زیباست اما نه در حال حاضر از دید من هری (Harry) تمام شده است. 
این بدان معنا نیست که ما دیگر هرگز هری پاتر (Harry Potter) را نخواهیم دید. در حقیقت من به این امیدوارم که او هیچ جا نخواهد رفت. در کل این اولین بار است که می شنویم رولینگ (Rowling) یا سخن گو هایش می گویند که او دیگر سری داستان های هری پاتر (Harry Potter) را برای بزرگ سالان نمی نویسد. و از لحاظ فنی نیز این گونه نیست همان گونه که از نوشته ی جک ترون (Jack Throne) در مورد کودک نفرین شده (Cursed Child) می توان این نکته را دریافت.
به احتمال زیاد منظور رولینگ (Rowling) این بوده است که نقش هری (Harry) به عنوان قهرمان داستان در حال حرکت و تغییر به نقشی نزدیک به آن است، به این صورت که یا سفر آلبوس (Albus) را ادامه می دهد یا بیشتر جیمز (James) را می بیند. هک (Hack) من دوست دارم در مورد Rose Granger-Weasely مطالبی را ببینم.
در این میان طرفداران هری پاتر (Harry Potter) در سراسر دنیا، به نسخه های بچه ی نفرین شده ی یک و دو که در نیمه شب یک شنبه عرضه شد، هجوم برده اند. پیش بینی می شود که این کتاب از پر فروش های امسال باشد.

 

منبع خبر: http://io9.gizmodo.com/

مرضیه حقیقی

مرضیه حقیقی

مرضیه دانشجوی رشته ی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست. اوقات فراغت خود را با مطالعه و تماشای فیلم می گذراند. از علاقه مندی های مرضیه موسیقی است. :)


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر