بازی تاج و تخت پس از فصل 8 به پایان می رسد

بازی تاج و تخت پس از فصل 8 به پایان می رسد

شب تاریک و پر از وحشت و غم و اندوه است. HBO تایید کرد که فصل هشتم بازی تاج و تخت آخرین فصل آن خواهد بود.

شبکه ی اجرایی و سرگرمی Casey Bloys  که به آن سرگرمی هفتگی در تلویزیون Critics Association نیز می گویند، گفت که HBO برنامه ی دیوید بنیوف (David Benioff) و دن ویس (Dan Weiss) را برای ادامه ی نمایش بازی تاج و تخت دنبال خواهد کرد و آن را در پایان فصل هشتم به اتمام خواهد رساند. این دقیقا یک اعلامیه ی جدید نیست، چرا که ماه هاست به نظر می رسد نمایش تنها هشت فصل ادامه داشته باشد، اما این اولین بار است که HBO آن را تایید کرده است.
بلویز (Bloys) به EW گفت: بله! آن ها برنامه ای دقیق و خاص برای تعداد فصل ها دارند و می خواهند آن را اجرا کنند. اگر می توانستم آن ها را برای فصل های بیشتر متقاعد کنم این کار را تا فصل ده ادامه می دادم. اما ما برای بهترین نوع ارائه رهبری و نظارت آن ها را قبول کرده و مطابق آن عمل می کنیم.
این به معنی پایان iverese بازی تاج و تخت نیست. بلویز (Bloys) به بازی تاج و تخت ابراز علاقه مندی کرده است. 
فصل هفت سریال بازی تاج و تخت در تابستان 2017 ارائه خواهد شد که شامل هفت قسمت خواهد بود. ممکن است فصل هشت تنها شش قسمت داشته باشد. بلویز (Bloys) همچنین گفت که این سریال برای دریافت جایزه ی امی (Emmy Awards) به علت تاخیر زیاد در فصل هفتم نمی رسد. چرا که شما می دانید این جا زمستان است و بس!

 

منبع خبر: http://io9.gizmodo.com/

مرضیه حقیقی

مرضیه حقیقی

مرضیه دانشجوی رشته ی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست. اوقات فراغت خود را با مطالعه و تماشای فیلم می گذراند. از علاقه مندی های مرضیه موسیقی است. :)


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر