تازه ترین اخبار از گلکسی نوت 7

تازه ترین اخبار از  گلکسی نوت 7

ویدئوی 15 ثانیه‌ای تبلیغاتی حکایت از فروش گلکسی نوت 7 در تایوان از روز 5 آگوست، سه روز پس از رونمایی رسمی در نیویورک دارد. در ضمن گفته می‌شود این فبلت محافظ گوریلا گلس 5 دارد.

به گزارش خبرآنلاین، در این ویدئو و ویدئوی دیگر 30 ثانیه‌ای، ثابت می‌شود که فبلت پرچم‌دار 2016 سامسونگ مجهز به استاندارد IP68 بوده و ضد آب و ضد غبار است.

گفته می‌شود محافظ گوریلا گلس 5 روی این فبلت برای اولین بار نصب‌شده و اینترفیس و رابط جدید کاربری شکل و شمایل ظاهری متفاوتی را به نوت 7 داده است.(گوریلا گلس 5 تا ارتفاع 1.6 متری جواب می‌دهد)

نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل و با فناوری Super AMOLED ساخته‌شده و با اسکنر iris امنیت بالایی به گوشی می‌دهد و کاربر قادر به ضبط ویدئویی 4K است.

ابعاد گوشی 153.5 در 73.9 در 7.9 میلی‌متر تعریف‌شده و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی ساخته‌شده که با 64 گیگ حافظه داخلی و 4 گیگ رم/حافظه موقت قدرت خوبی به گوشی می‌دهد.

اما نوت 7 دو مدل پردازنده دارد: یکی اسنپ دراگون 823 (برخی می‌گویند اسنپ دراگون 821) با معماری 4 هسته‌ای برای بازار آمریکا و دوم پردازنده بومی اکسینوس برای بازارهای آسیایی.

یو اس بی تایپ سی با شارژ سریع و باتری 3500 میلی‌آمپری از دیگر ویژگی‌های این فبلت قَدَر است.

این گوشی باهدف سازگاری با هدست واقعیت مجازی سامسونگ/ Gear VR ساخته‌شده تا بتواند فرمت 4K موردنیاز هدست را جواب دهد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر