رازهایی از گوشی Meizu M1E

رازهایی از گوشی Meizu M1E

تصاویری رازآلود از گوشی Meizu M1E به بیرون درز کرد

به‌تازگی تصاویری از یک گوشی عجیب میزو به بیرون درز کرده است. با توجه به تصاویری که از آن منتشرشده، به نظر می‌رسد نام آن M1E و یا A689M باشد. به‌هرحال هردوی این نام‌ها می‌تواند درست باشد. آن‌هم به این خاطر که یکی از این نام‌ها در پشت‌گوشی و نام دیگر در بخش About گوشی نوشته‌شده است.

پس از بازرسی کامل گوشی، ظاهر آن کاملاً آشنا به نظر می‌آید و ممکن است با گوشی Meizu m3s که به‌تازگی عرضه‌شده اشتباه گرفته شود. به‌هرحال این‌یک واقعیت است که تمامی کسانی که با گوشی سروکار دارند زبان طراحی گوشی‌های میزو را به یاد خواهند داشت.

همان‌طور که قبلاً گفته شد،پشت این گوشی با دوربین و فلش گردی که دارد که یادآور MX6 و Pro 6 است. گرچه  گوشی‌های m3 note و Pro 6 از یک طراحی آنتن خمیده استفاده می‌کنند ولی فلش هردوی آن‌ها بیضی‌شکل است. همچنین M1E دارای یک جک 3.5 میلی‌متری در پایین گوشی است.

یک تصویر نشان‌دهنده استفاده گوشی از پردازنده Mediatek MT 6755 SoC است که این پردازنده بانام Helio P10 نیز شناخته می‌شود. همچنین می‌توان فهمید که رزولوشن آن 1080p است برای یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی است و همچنین از رم 3 گیگابایتی نیز استفاده می‌کند. تصویر دیگری سیستم‌عامل این گوشی یعنی Flyme OS 5.2.1 را نمایان می‌سازد که به نظر می‌رسد بر پایه سیستم‌عامل اندروید 5.1.1 لالی پاپ ساخته‌شده باشد. علاوه بر ویژگی‌های سخت‌افزاری می‌توان گفت این گوشی ظاهری زیبایی دارد و استاندارد دکمه‌های میزو را رعایت کرده است که باعث بهبود عملکرد کار با آن و اسکنر اثرانگشت می‌شود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر