بازی های المپیک را با گوگل دنبال کنید !

بازی های المپیک را با گوگل دنبال کنید !

اطلاعات و فیلم های مرتبط با بازی های المپیک در نتایج جست و جوی گوگل !

مدت زمان زیادی است که گوگل خبرهای مرتبط با رویدادهای ورزشی مهم را در کنار نتایج جست و جوی مرتبط با مطالب دیگر در اختیار کاربران می گذارد ؛ این غنی سازی اطلاعات تا به حال طرفداران زیادی داشته اما با وجود این هم اکنون شرکتی با نام مانتین ویو ( Mountain View ) تصمیم گرفته با ارائه جزییات مرتبط با بازی های المپیک 2016 ریو این غنی سازی را یک مرحله جلوتر ببرد !

گوگل با شبکه های تلوزیونی 60 کشور مختلف قرارداد همکاری بسته تا کاربرانی که نمی توانند بازی های المپیک 2016 را به طور زنده مشاهده کنند از طریق اینترنت به فیلم های مهم این بازی ها دسترسی داشته باشند . این فیلم ها در کارت تصویرهای یوتیوپ نیز پخش می شوند .

ظاهرا گوگل در نظر دارد بروزرسانی های مرتبط با بازی های المپیک را در نتایج جست و جوی خود نیز نشان دهد . این اقدام باعث شده که کاربران از طریق سرچ کردن اطلاعات مرتبط با بازی های المپیک جزییات مرتبط با ورزشکاران ، مدال ها ، برنامه های زمان بندی بازی ها و دیگر اطلاعات مشابه را نیز دریافت کنند . این یکپارچه سازی علاوه بر این اطلاعات مرتبط با برنامه ها و زمان بندی های تلوزیونی 30 کشور دیگر را نیز در اختیار کاربران می گذارد . کاربران همچنین می توانند هشدارهایی را ثبت کنند تا به طور خودکار نسبت به رویدادهای مهم ، برنده شدن مدال ها و گرایش های مرتبط با جست و جو در زمینه بازی های المپیک در سر تا سر جهان مطلع شوند .

گوگل می خواهد امکان بازدید کردن از خیابان های شهر ریو را نیز از طریق نرم افزار گوگل مپس ( Google Maps ) در اختیار کاربران بگذارد . 

منبع خبر: androidauthority

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر