تبلتی برای کار در شرایط سخت

تبلتی برای کار در شرایط  سخت

تبلت نیرومند Dell Latitude 12 ، تبلتی برای کاربرانی با شرایط کاری دشوار


شرکت اظهار داشته است که این تبلت تا پایان جولای در فروشگاه آنلاین شرکت دل برای آمریکا به معرض فروش گذاشته خواهد شد. تا کنون اطلاعاتی درباره ی قیمت این دستگاه در دسترس قرار نگرفته است. با این وجود Techradar ادعا نموده است که قیمت این تبلت در حدود 1600 دلار آمریکا خواهد بود. شرکت تاکید دارد که تبلت جدید لتیتود 12 برای کاربرانی با شرایط نا مناسب همانند مکان هایی همراه با بارش آب، دارای ماسه و گرد و غبار و دماهای بالا طراحی شده است.
شرکت های کمی در زمینه ی تجهیزات مناسب برای شرایط نا مناسب فعال هستند که پاناسونیک و تاف پد (Toughpad) در راس آنهاست. همانند سایر تبلت ها تبلت لتیتود 12 قدرتمند بر استاندارد MIL-STD-810G انطباق داشته و در مقاومت در برابر آب و گرد و غبار دارای رتبه ی IP65 می باشد، همچنین تست سقوط از بلندی ای با ارتفاع 180 سانتی متر را با موفقیت به اتمام رسانده است.

این تبلت دارای یک صفحه نمایش 11.6 اینچی HD (1366x768 پیکسل) است، شرکت دل ادعا نموده است که تصویر این صفحه نمایش در محیط بیرون کاملا خوانا بوده و دارای ویژگی امکان کار چند تماسی است علاوه بر این گفته است که می توان از این صفحه نمایش همراه با دستکش نیز استفاده نمود.
این تبلت ویندوزی دارای نسل پنجم پردازنده های دارای M هسته ی اینتل است. هشت گیگا بایت RAM برای آن در نظر گرفته شده و امکان ذخیره ی 512 گیگا بایت اطلاعات را داراست. امکانات اتصال این تبلت شامل Wi-Fi 802.11ac، GPS، USB 3.0، micro HDMI، خواننده ی microSD و درگاه هدفون می باشد.
دل ادعا می کند که تبلت لتیتود 12 مقاومش می تواند تا 12 ساعت کارایی پی در پی را به کمک باتری دو هسته ای اش تضمین نماید. تبلت دارای یک رابط کاربری pogo-pin برای اتصال قطعات ماژولی و همچنین درگاهی برای وسایل نقلیه و صفحه کلید است. یک پوشش صفحه کلید اختیاری برای این تبلت ها در نظر گرفته شده است که دارای نور پشتی RGB و رتبه ی IP-65 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار می باشد.
نایب رییس و مدیر عامل شرکت دل، درو مور گفته است که تجهیزات طراحی شده برای شرایط دشوار شرکت دل برای بسیاری از صنایع از جمله ارتش، پاسخ اضطراری، امنیت عمومی، فعالیت های صنعتی، دانشمندان و حتی افرادی که به دنبال سفر های هیجان انگیز هستند، حیاتی است. مهم است که این محصولات از برترین قدرت محاسباتی و قابل حمل بودن بهره بگیرد تا به کاربرانش اجازه دهد تا فعالیت های مورد نظرشان را به اتمام برسانند. این تبلت موفق شده است تا برای کاربرانی با بدترین شرایط کاربردی باشد و به نیازهای آنها پاسخ دهد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر