در آستانه ی رونمایی از گلکسی نوت 7 انتشار ویژگی های منحصر به فرد آن علاقمندان را غافلگیر کرده است!

در آستانه ی رونمایی از گلکسی نوت 7 انتشار ویژگی های منحصر به فرد آن علاقمندان را غافلگیر کرده است!

انتظار می رود که گلکسی نوت 7 یک نمایشگر 5.7 اینچی QHD Super AMOLED و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با لنز f/1.7 داشته باشد که به صورت اولترا اچ دی (4K) تصویربرداری میکند. دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسلی بوده، با 64 گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت اضافه کردن کارت حافظه ی میکرو، حتی اگر از RAM چهار گیگابایتی آن چشم پوشی کنیم، این گوشی به نظر خاص می آید.

امروز مراسم رونمایی از گلکسی نوت 7 است

شرکت سامسونگ قرار است امروز، سه شنبه، از آخرین "فبلت" خود رونمایی کند. [نمونه های این تبلت را که از لحاظ سایزی میان تبلت ها و تلفن های هوشمند (Smart "Ph"ones) قرار میگیرند، به اختصار "فبلت" (Phablet) می نامند.]  همراه با عرضه شدن اسم این گوشی کمپانی سامسونگ برخی از ویژگی های آن را اعلام کرده است.
 اطلاعیه های اینچنین، معمولا در سالهای پیش تقریبا یک ماه قبل از مراسم IFA در برلین منتشر میشد و شرکت سامسونگ همیشه در این گردهمایی از دستگاههای نوت خود رونمایی می کرد اما امسال با سرعت بخشیدن به سرعت ارائه ی گلکسی نوت ۷ و همگام سازی عرضه ی  آن با سری موفق "گلکسی اس" بدین دلیل است که سامسونگ می خواهد نوت جدید اش را قبل از اینکه حواس مشتریان به سمت آیفون 7 جلب شود، به پایه  ی موفقیت گوشی های همراه هوشمند قبلی خود در سالهای اخیر برساند. 
بعد از اینکه سامسونگ اعلام کرد که در سه ماهه دوم امسال، بالاترین میزان سود را در دو سال گذشته با تکیه بر گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 Edge, داشته است، اکنون این کمپانی به نوت 7 برای بالا نگهداشتن میزان سودش در فصل سوم و چهارم سال، نیازی مبرم دارد.
 سوال که برای ما پیش می آید این است که مشتریان می توانند چه انتظارهایی از این دستگاه داشته باشند؟

در ادامه ی متن ویژگی هایی که از وجودشان مطمئن هستیم به همراه ویژگی های دیگری که در سایت های دیگر به صورت تایید نشده منتشر شده است را بیان خواهیم کرد. 

 

طراحی و ویژگی ها:

سامسونگ اعلام کرد که این دستگاه دارای یک قلم S و نمایشگری بزرگ است که آن را برای بازار سرمایه داری، تبدیل به گزینه ای مناسب میکند.

 بخش دیگر از ویژگی های اعلام شده شامل موارد زیر می شود:

 

  • به جای یک میکروUSB, یک درگاه USB-C قرار گرفته است 
  • اسکنر مردمک چشم به منظور بالابردن سطح امنیت
  •  یک نمایشگر منحنی دو طرفه 5.7 اینچی QHD Super AMOLED
  • دوربین اصلی 12 مگاپیکسل به همراه لنز f/1.7
  • فیلمبرداری اولترا اچ‌دی (4K)
  •  دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی
  •  64 گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت اضافه کردن کارت حافظه ی میکرو
  • چهار گیگابایت RAM
  •  قاب فلزی، پشت گوشی از جنس شیشه
  • ابعاد: 153.5 میلیمتر × 73.9 میلیمتر × 7.9 میلیمتر 
  • وزن: 168 گرم
  • ضد آب و مقاوم در برابر گرد و خاک
  • هندزفری VR به صورت رایگان

 گزارش ها از این حاکی است که سامسونگ قرار است یک مدل هدست (هندزفری) تازه طراحی شده مخصوص نوت7 را عرضه کند. هدستی که هم اکنون عرضه شده است، از درگاه ارتباطی میکرو USB استفاده می کند. 


رئیس قسمت موبایل سامسونگ, DJ Koh که امروز قرار است مجری مراسم رونمایی از این فبلت باشد، چندی پیش در حضور خبرنگاران در شهر سئول گفت "ما ویژگیهای نوت را تا حد زیادی در گلکسی نوت جدید بالا برده ایم و به منظور استفاده آسانتر  از آن، نرم افزار ها را به روز رسانی کرده‌ ایم ."
گزارشگر سایت خبری فن‌آوری CNET، جسیکا دلکورت ،در مقاله ی جدید خود به این اشاره می کنند که "احتمالاً در نرم افزار اصلی سامسونگ، TouchWiz، تغییرات بزرگی اعمال خواهد شد." وی به گفته ‌ای اشاره دارد که در ویدیویی از سایت ایتالیایی HD.blog.IT بیان شد. ایشان در ادامه ی صحبتهایشان اضافه کردند: "احتمالاً با نرم افزار TouchWiz در گوشی های جدید سامسونگ خداحافظی خواهد شد و از نرم افزاری که برخلاف معروف نبودن، بسیار مفید است به نام Grace استفاده می شود."

منبع عکس: OnLeaks/NoWhereElse@

منبع خبر: ZDNet

ارغوان ارجمندی

ارغوان ارجمندی

لیسانس میکروبیولوژی علاقمند به زبانهای خارجه,بازی‌های کامپیوتری، ژنتیک، روانشناسی، برنامه‌نویسی می باشد. او عاشق حیوانات و دوستدار طبیعت نیز هست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر