سامسونگ Pass ؛ بانکداری ایمن با کمک اسکنر عنبیه چشم !

سامسونگ Pass ؛ بانکداری ایمن با کمک اسکنر عنبیه چشم !

این قابلیت هم اکنون توسط سازنده کره ای در آمریکا به کار گرفته شده است .

سامسونگ در رویدادی که امروز برگزار کرد نشان داد که یک راه دیگر هم برای وارد شدن به یک اکانت یا دستگاه وجود دارد : اسکنر عنبیه چشم ! ظاهرا توانایی های این قابلیت تنها به باز کردن قفل گوشی موبایل محدود نمی شود . 

سازنده کره ای امروز از یک سیستم امنیتی با نام سامسونگ پس ( Samsung Pass ) نیز رونمایی کرد که امکان دسترسی به هرآنچه که با عنبیه چشم سر و کار دارد را در کنار امور مرتبط با بانکداری برای کاربر مهیا می سازد . سازنده کره ای اعلام کرده است که این ابزار در حال حاضر در بانک های آمریکا و سایر شرکت ها که با فناوری های روز کار می کنند ، به کار گرفته شده است . 

اسکنر عنبیه چشم در حدود 5 سال است که به دنیای مسائل امنیتی راه یافته است . این قابلیت می تواند امکان قفل کردن پوشه ها ، نرم افزارها و دیگر مطالب مشابه را برای کاربران فراهم سازد . به گفته سامسونگ این سیستم علاوه بر این قادر است تا با دیگر روش های تصدیق سازی امنیتی نظیر کدهای عبور ، اسکنرهای اثر انگشت و ... نیز کار کند . 

منبع خبر: engadget

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر