گلکسی نوت 7 : مشخصات فنی !

گلکسی نوت 7 : مشخصات فنی !

با هرآنچه که در نوت 7 به کار رفته است در این خبر آشنا می شوید !

سامسونگ امروز از گلکسی نوت 7 رونمایی کرد ، جدیدترین محصولی که تا به حال توسط این سازنده با یک قلم زیبا ساخته شده است . این گوشی هوشمند در واقع یک گلکسی S7 ادج می باشد که برخی از ویژگی های آن ارتقاء داده شده است . از جمله ویژگی هایی که بین گلکسی S7 ادج و نوت 7 مشترک است می توان به پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 820 ، رم 4 گیگابایتی ، رده بندی مقاومتی IP 68 در برابر آب و خاک و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی مجهز به گشودگی f/1.7 اشاره کرد . برای شرح دادن معنی IP 68 تنها باید به گفتن این نکته بسنده کرده که نوت 7 در مقابل خاک از همه لحاظ مقاوم است و در عمق 5 فوتی ( 1.524 متری ) آب هم می تواند به مدت 30 دقیقه سالم بماند . 

گلکسی نوت 7 از یک باتری 3,500mAh و قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD هم بهره می برد . این گوشی هوشمند به یک نمایشگر 5.7 اینچی Quad HD سوپر AMOLED دولبه 2560 در 1440 پیکسلی مجهز می باشد که از هر دو طرف با لایه های محافظتی گوریلا گلس 5 مقاوم سازی شده است .

ویژگی های جدید نوت 7 چیست ؟

اسکنر عنبیه چشم ویژگی جدیدی است که در کنار اسکنر اثر انگشت قابلیت های امنیتی نوت 7 را ارتقاء می دهد . سامسونگ معتقد است که اسکنر جدید در مقایسه با اسکنر اثر انگشت امنیت بسیار بیشتری دارد . این ابزار امنیتی می تواند نرم افزارها و داده های موجود در گوشی را قفل و باز کند . از جمله دیگر ویژگی های جدید گلکسی نوت 7 می توان به پورت USB نوع C و قلم S Pen ارتقاء یافته آن اشاره کرد که به یک راس 0.7 میلی متری مجهز شده و علاوه بر ضد آب بودن ، حساسیت بیشتری در مقابل فشار دست پیدا کرده است .

ویژگی های فنی :

-    نمایشگر 5.7 اینچی Quad HD دولبه سوپر AMOLED 1440 در 2560 پیکسلی با تراکم پیکسل 518ppi
-    پردازشگر چهار هسته ای کوالکام اسنپدراگون 820 (2.15GHz Dual + 1.6GHz Dual) 64 بیتی 
-    رم 4 گیگابایتی LPDDR4 
-    حافظه داخلی 64 گیگابایتی UFS 2.0
-    دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی Dual Pixel مجهز به OIS و گشودگی f1/7
-    دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز به گشودگی f1.7
-    باتری 3,500mAh
-    قابلیت شارژ سریع بی سیم و معمولی
-    سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو

منبع خبر: zdnet

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر